Zsibrák 2007.08.09. 18:09

Dédi elment

Sajnos nem sokkal azután, hogy Szatmárra érkeztünk, meghalt a Dédim. Ügyesen megvárta, hogy meglátogassam, nagyon szeretett volna már megismerni engem. Így aztán egy sor nagyon szomorú eseménynek voltam a tanuja: virrasztás, temetés, gyászmise.
A temetés egy szomorú dolog, de nekem sikerült egy kicsit feldobni a hangulatot, mindenki odajött, hogy megnézzen és nagyon eredeti megjegyzéseket tettek rám. Íme néhány gyöngyszem:

"Ennek a gyereknek van szemöldöke! Nahát!"

"Bácsi:Elég jól néz ki ez a gyerek úgy külsőre.
 Anya: Belsőre is elég jól néz ki."

"Olyan hat hónapos ez a kislány, igaz?"

"Öreg néni Anyának: Én mondom magának kedveském, a gyereket nem szabad ölbe venni, ringatni, mert én mondom magának kedveském, a gyerek, az olyan, mint a kiskutya, megszokja a ringatást, aztán mindig csak vele kell foglalkozni, én mondom magának kedveském, gyerek vagy kiskutya, egyre megy .... (még hatszor ugyanez)
Anya néninek: Igen, igen...
Anya nekem, suttogva: Harapd meg a nénit, Áron."

és az Anya kedvence:
"Távoli unokanővér Anyának: Gyönyörű a gyereked, Bea, egyáltalán nem hasonlít rád!"


Anya sokat fog mesélni még nekem a Dédiről. A Dédiről, aki nagyon várt engem. A Dédiről, aki már azelőtt szeretett engem, hogy találkoztunk volna. A Dédiről, aki még utolsó napjaiban is az én fényképemet mutogatta a kórházi személyzetnek.
Nem ismertem a Dédit, de lesznek róla emlékeim. Anya megígérte.

ÁRON

4 komment

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr63132904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.08.09. 21:20:47

Isten nyugtassa a Dédit!
Ezek a kis gyöngyszemek engem is megmosolyogtattak.

Balázska 2007.08.10. 15:50:33

Szia Kis Maci.
Most egy nagyon szomoru esemény történt Veled, elvesztetted a Dédikéd. Egyben örülhetsz is egy picikét,mert volt alkalmad megismerni Öt. Én sajnos nem láttam egyik Dédit sem, meghaltak már sok-sok évvel ezelött. Te egy nagyon szerencsés kisfiu vagy,hogy ha kevés ideig is, de volt Neked egy Dédikéd.
A beszollásokat,tanácsokat meg sem kell hallgatni,tudod,annyi okos van ezen a világon.

Ildi 2007.08.14. 16:56:06

Isten nyugtassa Dédit!


Tóth Krisztina: Altató

Ezüst cipőben jár a Hold
Kigyúl a légi lámpabolt
Ott fönn lakik mind aki volt
Kék függönyön sok égi folt

Aki volt annak ott van ágya
Ágya fejénél ég a lámpa
Feje alatt a párna felhő
Mikor fény gyúl az árnya megnő

Itt lenn is árnyékok a fák
Aki elalszik messze lát
Aki ott fönn van messze néz
Csurog le ránk a lámpaméz
süti beállítások módosítása