Zsibrák 2007.07.17. 20:50

Egy csokor Bokor

Vasárnap délután a Bokor család tette tiszteletét nálunk. Bemutatkozásom kissé zajosra sikeredett, na de legalább megcsodálhatták rendkívüli tenorhangomat. Isteni csörgőt hoztak nekem ajándékba, legalább hét percen keresztül bámultam, egészen izgalomba jöttem tőle. Kis átverési trükkök segítségével (ringatás, rugózás a nagylabdán), Apáéknak sikerült elérni, hogy ők is szóhoz jussanak, bár a párbeszéd elég szakadozottan folyt. Nekem az a véleményem, hogy ha az embernek van hozzáfűznivalója a témához, akkor mondja ki, nehogy beleszoruljon. Így aztán percenként véleményt nyilvánítottam.
Remélem, hogy újra eljönnek majd hozzám Bokorék és hozzák Zazát is, mert meginterzsufolnám, hogy hogy kell a nagymamát a számítógépes játékok lelkes ismerőjévé varázsolni.

Ha más is ismeri a trükköt, írja meg nekem.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr56118509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása