Zsibrák 2007.06.20. 18:41

De hova lett Apa?

Nemrég volt Apák Napja. Ebből az alkalomból megsétáltattam Apát a Botanikus Parkban (Anyát is vittük, kellett, elvárja). Már akkor éreztem, hogy nem kellene elengednem a kezét, hanem csak szorongatni tovább. De nem hallgattam az ösztöneimre, és tessék: Apa eltűnt. Tegnap délután arra ébredtem, hogy Anya egyedül matat a lakásban és hiába vártam a szúrós puszit. De akkor még nem gondoltam semmi rosszra. Hanem aztán, amikor később sem jött, hogy megfürdessen és bekenjen mindenféle kenceficével, na akkor már begurultam. Nem kellett nekem Anya se, pedig Ő mindent megtett. Még egy lavór meleg vízbe is belelógatott esti fürdés gyanánt, de az labdába se rúghatott a kiskádas - apás pancsi mellett. A kencefice meg elmaradt, így ma nem vagyok olyan ápolt, csak tiszta.
Mindenesetre Anyával egész éjjel virrasztottunk és vártunk, én állandóan csak ordítottam, hátha a hangomra hazatalál. Nem jött be. A trükk se, Apa se.
Anya szerint már nincs olyan sok péntekig és akkor újra lesz szúróspuszi, repülőzés, burrogás, meg minden. Azért én nyitva tartom a fél szemem, hátha hamarabb eljön az a péntek. Azért csak a fél szememet említem, mert a másik szemem beteg, folyton csipás és nem jönnek a könnyek. És be is van dagadva. Anya pucolgatja és cseppekkel stresszel, ezért most nem vagyunk túl jóban.

Mennem kell, kinézek az ablakon, hogy lássam már péntek van-e.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr89102755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa 2007.06.22. 08:39:34

Szia te kis Drága! Jó hírem van, ma péntek van, jöhet a szúrós puszi, de már biztos látod Apát a távolból közeledni.Biztos ő is alig várja a te pihepuha puszikáidat!
Kívánok Neked boldog Egy Hónapos Születésnapot, már kész Úrfi vagy, úgy repül az idő!
Nagy puszi: Zsuzsa

Ingrid · http://www.terhessegem.blog.hu 2007.06.22. 09:59:18

Édes Áron!

Tegnap semmi nyugtatót nem tudtam írni Neked és a szívem szakadt meg, olyan meghatóan rögzítetted a kis érzéseidet.
Ma én is csak Zsuzsához tudok csatlakozni, hiszen péntek van, és jön Apa, siet Hozzád!

Ja, és boldog szülinapot! Egy hónapja jártunk örömtáncot érkezésedkor.

Balázska 2007.06.22. 15:37:51

Isten éltessen sokáig kis Unoka tesóm!!!!!
Te már nagy fiu vagy, okos és ügyes. Észre vetted hogy apukád nincs otthon, de ma haza ér, meglátod,minden a régi kerékvágásban fog müködni.
Ujra locsi apával, finom kence, nyugtató hang, szurós puszi, minden ami kell egy icur picur fiucskának.
Van egy JÓ HIREM.
Egy hét múlva megyek Hozzád. Már nagyon várom. Játszunk sokat,meglátod és a kis szemed is begyogyul addig, reméljük.
Türelem, csak 1 hét és éjszakai müszakban én foglak szorakoztatni.
süti beállítások módosítása