Az utóbbi napok eléggé zsufisak voltak, még írni sem volt időm. Anyával csak egy kicsit bújtunk össze, mert rengeteg dolgunk volt.
Először is kedden háromhetes lettem. Éreztem, hogy az a nap más mint a többi. Anya izgatott volt és amikor láttam, hogy rendesen megfésülködött és elegánsba vágta magát, tudtam, hogy itt most valami történni fog. Apa is korán hazajött a munkából. Engem is szépen felöltöztettek és hármasban bepattantunk az autóba. Persze azt gondoltam,hogy engem fogunk ünnepelni. Én kis naiv! Ami következett, az túltett a legvadabb álmaimon is. Doktor nénihez mentünk! Ő egy lámpával bevilágított a szemembe, megnyomkodta, tapogatta, majd kijelentette: nincs mese, itt szemcseppezni kell! És ellátta Anyát és Apát tanáccsal arra vonatkozóan, hogyan kínozzanak engem, naponta négyszer. Búcsúzáskor még megegyeztek, hogy mikor jöjjünk vissza, de én már döntöttem: oda többé nem megyek!

Szerdán meglátogatott Adél és Raul. Adél tetszik nekem. Miután férfiasan kieresztettem a hangomat ölbe vett, persze rögtön elhallgattam, nehogy azt gondolja, hogy olyan neveletlen vagyok, hogy őt nem hagyom szóhoz jutni. Rault is igyekeztem elszórakoztatni. Az ő feladata volt, hogy a zoknimat, amit folyton lerúgtam, visszahúzza a lábamra. Hogy a feladat nehezebb legyen az öt lábujjamat kilenc felé meresztettem, így aztán mindig valamelyik beleakadt a zokniba felhúzás közben. Ezt a műveletet körülbelül 45ször ismételtük meg, remélem nagyon élvezte.

Ma újabb látogatót várunk: nagytatát Szatmárról. A nagy találkozás örömére még a hajamat is megmosták, az ünneplő ruhát csak az utolsó pillanatban adják rám, mert már túl jól ismernek és tudják, hogy a jobb cuccokat kimondottan szeretem letisztelni (azaz lekakálni vagy lerókázni). Még valami manikűrt is emlegettek, nem tudom mi lehet az, kiváncsian várom. Remélem valami kajáról van szó.

A részletekről beszámolok.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr799291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.06.15. 18:45:28

Jajj, ne, manikürt ne! Ne engedd! Fáj! Legalábbis én mindig teli torkomból üvöltök amikor apa maniküröz engem. Anya okosabb, Ö eljárt egy nénihez, akinek van egy kislánya, de engem soha nem visz, pedig egy kis francia manikür nekem is jol állna, de apa csak tövig vágja. Brrr... Még a hideg is kiráz. Remélem neked manikürös végzi a munkát. Tudod, egy kis polir itt-ott, egy kis lakk, jol mutat. Na szia, mert megyek pancsolni tatával és mamával a kertben. Gyere Te is. Várunk!
süti beállítások módosítása