Jim Carrey arról híres, hogy a filmjeiben képes eljátszani egy jelenetet csak a mimikája segítségével. Nekem is hasonló képességeim vannak. Sok hűhó semmiért című rövidfilmem premierjét itt tekintheted meg. Apa volt az operatőr, anya a jelmeztervező.

És, hogy miért vagyok én jobb mint Jim Carrey? Hát azért, mert én alvás közben produkáltam a fenti jelenetet. És még rengeteg mást is, nap mint nap.

Ezt csináljátok utánam!

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr8896142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska 2007.06.10. 14:48:55

Kis megennivaló vagy!!!!!
Nagy pussz.

Szimi 2007.06.11. 19:36:27

Hat le a kalappal! Gratulalok ehhez a produkciohoz, eleted elso filmszerepehez nagyot alakitottal kis aranyos :-)

Balázska 2007.06.12. 19:29:26

Ez igen. Le a kalappal, Te egy östehetség vagy. Gratulálok.
süti beállítások módosítása