Zsibrák 2007.06.05. 17:45

Anyám, a kém

Apa ölében lenni jó. Megvigasztal, ha szomorú vagyok, megnyugtat, ha éhes vagyok, szórakoztat, ha éber vagyok. Csendes beletörődéssel nézem, ahogy ez a nagy szakállas ember zümmög, brummog, és egyéb nem kimondottan emberre jellemző hangokat ad ki. Sokat elnéz az ember a szüleinek. Mégiscsak intim pillanatok ezek. Egy ilyen helyzetet kapott Anya lencsevégre, de én fél szemmel is észrevettem. Már egy idő óta tudom, hogy jó mindig szemmel tartani Anyát. Ő is folyton ezt csinálja velem. Szerinte például a bébifon hosszú távú befektetés, ami akkor is hasznos lesz számára amikor már lány látogatóim lesznek.
Egyébként ma pont két hetes vagyok. Legközelebb ugyanezt akkor mondhatom majd el magamról, amikor 77 leszek. Addig is, még jelentkezem.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr6493196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazska 2007.06.06. 13:20:20

Szia Áronka. Tudod mi nagyon szerencsés kisgyerekek vagyunk.Minket imádnak a szüleink, nagyszüleink. Az a nagy darab szakállas ember szemében látszik a szeretet, ahogy magához ölel. Fogadjunk nállatok is te vagy "az élet értelme". Nekem is ezt szokták a szüleim mondogatni, és minden este hálát adnak hogy létezem. Olyan jo érzés. Legyünk büszkék a szüleinkre, Ök is nagyon büszkék ránk. OK?

Marcsika 2007.06.06. 15:11:15

Drága kicsi Áronka, Isten kozott közénk, kis Hercegecske. Sajnálhatják ám az angyalkák ott a babák menyországában, hogy már nem vagy velük, de én biztos vagyok benne, hogy a szüleid mindent megtesznek azért, hogy nagyon boldog légy az ùj otthonodban. Illene bemutatkoznom: Marcsika vagyok, anyukád egykori iskolatársa, annak idején együtt tanulgattuk az élet nagy dolgait négy éven keresztül... :o)) Szóval a mamád volt olyan kedves és figyelmes, hogy meghívott engem is a blogodra, azóta minden nap figyelemmel kísérem a nyíladozó kis életedet és ezt örömmel osztom meg Csongival, a férjemmel is, aki szeretettel társul hozzám és kívánunk mindhármotoknak kacagó napocskát, pufók bárányfelhőcskéket, szeretetteljes életet, egészséget, szerencsét és sok-sok boldogságot. Isten éltessen Benneteket!!! De mivel én szeretem a hagyományos leveleket is, megkérnélek, hogy küldd el nekünk a postacímedet is. Előre is köszönjük kedves közreműködésed. Ezer puszi a távolból, Marcsika és Csongi

marcsika 2007.06.06. 15:17:53

Ps. Azt akartam még mondani, hogy gyönyörű baba vagy!!!!
Pussssz!!! :o))
süti beállítások módosítása