Zsibrák 2007.06.01. 19:29

Nyakig a kakiban

Jól kitoltam ma az egész bandával!! :)) (Értsd: banda = Apa, Anya, Nagyi) Szokás szerint telekakiltam egy pelust, pont az esti fürdés előtt. Sajnos már kezdenek kiismerni, mert nem lógattak bele azonnal a vízbe, hanem várták a folytatást, ami nem maradt el. Ilyenkor ők mindig nagyokat viháncolnak, szerintem ez illetlenség, ilyen tevékenység közben kinevetni az embert. Na, de megkapták aztán a viháncolnivalót. Miután bemártottak az illatos vízbe és kezdtek relaxálni, hogy minden simán fog menni, na akkor beleadtam apait, anyait! Csak úgy úszkáltak a vízben a darabkák, Apa azt sem tudta, hogy kapkodjon ki. Szeintem még a falra is jutott, akkora felfordulás támadt hirtelen. A nagy jövés - menésben senkinek nem jutott eszébe fényképezni, ezért sajnos nem tudom fotóval illusztrálni a történetet. Mindenkinek a fantáziájára bízom, lehet akár színezgetni is.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr4690942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazska 2007.06.02. 09:58:03

Te kis Ügyes.
Na látod,ezt igy kell csinálni.
Nehogy már Ezek a szülök azt higyék, Ök a fönökök. Itt Mi parancsolunk. Ök meg csak ugráljanak minket körbe,hisz ezért vagyunk. Én bátrabb is voltam,egyenessen a nagymami kezébe trottyantottam. Probáld ki Te is,most még nem szidnak meg érte. Most nem tudnám ugyanazt megtenni,most azzal a fránya bilivel rohannak utánnam. Néha ugy fölháborodok,hogy fölkapom és elfutok vele.
Igérem mindent megtanitok Neked,csakis huncutságot.
Millio puszi.

Ingrid 2007.06.04. 11:00:39

Huh :) Tudod ám rendesen sokkolni a környezeted :)
süti beállítások módosítása