Ma újabb élménnyel gazdagodtam. Történt ugyanis, hogy bepisiltem. Ez még nem olyan nagy ügy, gyakran megtörténik, de ezúttal Apa tett tisztába. Egyedül. Ment minden mint a karikacsapás és én hálából úgy telekakiltam a pelust, hogy a hajamat is meg kellett mossák.

Mindenkinek jó bélmüködést kívánok!


ÁRON

2 komment

Címkék: pelenka

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr7589400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazska 2007.05.30. 18:52:04

Szia Unokatesó.
Nagyon ügyes vagy, hogy az apukád beveszed a csapatba, meglátod nagyon hálás lessz érte. Az én papám is megtesz értem mindent, igazi minta papa. Majd amikor találkozunk megtanitom Neked mit kell csinálj mikor tesznek tisztába. Én a nagymami kezébe termeltem egy adagot, majd rendszeresen locsoltam a nézö közönséget. Ha bármi gond van a szüleiddel, csak szólj nekem, megyek és segitek Neked.
Légy jo, Te Kis Herceg.

Zsuzska 2007.05.31. 09:25:07

Napról napra egyre gyönyörűbb vagy!!!!Nagy puszi Neked.
süti beállítások módosítása