A mai nap újdonsága az, hogy megszabadultam a kék szoláriumtól, bár még elég sárga vagyok. Egész nap anyával voltam, ami azért volt hasznos, mert elkezdtem bevezetni az új szabályokat.

Első számú szabály: mindig rám figyelni, ha ébren vagyok!
Második szabály: amikor alszom, akkor is csak rám figyelni!

A módszerem nagyon hatékony: rendkívűl intenzív ordítás, ijesztő színváltással és heves gesztikulálással, valamint megfelelő mimikával kísérve. Eddig még minden helyzetben bevált.
Anya kijelentette, hogy amíg a hasában voltam, arra tippelt volna, hogy karmester leszek. De mostmár  bztos benne, hogy operaénekesnek születtem, mert olyan széles hangskálán  tudom  kifejezni magam, amire embert nem tartott  volna  képesnek.
Apa a közelebbi jövőre koncentrál,  hatékony  pelenkázási  és  böfiztetési  technikákat keres. A gond csak az, hogy eddig hatékonyat nem talált, bár ötletei fantáziadúsak és szellemesek. Drukkoljunk neki. A fejleményekről majd beszámolok.

     ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr2589396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazska 2007.05.30. 19:00:35

Lehet ha nem is énekes leszel. Szerintem Neked a fönöki állás volna a megfelelö, egy igazi fönöknek keménynek kell lennie. Esetleg lehetnél sport riporter. Oda is hang kell.Addig is kis huncut terrorista vagy, a szüleid nagy örömére. Hogy én erre nem gondoltam annak idején, én nem sirtam, anya szerint én csak nyikorogtam.

Ingrid 2007.05.31. 08:50:01

Apa nagyon ügyes, és látom mindenből kiveszi a részét :) Én drukkolok neki, hátha sikerül a legjobbat megtalálnia. (valahogy az az érzésem, hogy már nem kell sokat várni)
süti beállítások módosítása