Sajnos ma úgy ébredtem, hogy a citrom színében pompázom. Egyes országokban nagy sikerem volna, de itt sajnos nem így gondolják. Ezért beraktak ide egy dobozba, ahol kék a villany, de nem engedik, hogy gyönyörködjek benne, mert be van kötve a szemem. Anya többször meglátogatott és sírt egy-két sort, de szerintem én sokkal profibban csinálom, az én sírásom nem csak látszik, hallatszik is.                         Messziről.

Apát ma se láttam, de nem haragszom, mert küldött anyával egy finom puszit az orromra.

Mára ennyit, nagyon elfáradtam.

 ÁRON

2 komment

Címkék: bababaj

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr7987240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.05.26. 10:26:23

Hu, te is voltál fotozáson. Én is voltam, brrr, de nem szerettem, sirtam akárcsak Te. Mi ketten nagyon jol kifogunk jönni egymással, egyformák az érzéseink bizonyos dolgok iránt.
De jo neked hogy az anyukád néha melátogatott, engem apa nézett meg a fotozás alatt, anyát ugyanis kiütte a sok dilibogyo amit az érkezésemkor beadtak neki, 3 napig nem tudott magárol. Tudod a Te Anyukád nagyon ügyesen birta magát, le a kalappal elötte (Ezt anyától hallottam). Irj minden nap nekün, és küldjél képeket. Olyan kis édike vagy.

Ingrid 2007.05.26. 18:51:46

Stramm fiú vagy, biztosan hamar kikerülsz a kékfényből! Anya meg csak azért sír, mert nagyon-nagyon szeret téged!
Örülünk Neked mindannyian és sok puszit küldünk! ♡
süti beállítások módosítása