Áron: - Mit csinálunk holnap?

Én: - Alma együttes koncertre megyünk.

Áron: - Szó sem lehet róla!!!

Én: - Miért nem????

Áron: - Aki engem cukorpofának nevez, annak én nem tapsolok!

5 komment

Címkék: árondolog

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr994560255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2012.06.07. 10:48:00

Áron, nekem örök szerelmem! Hihetetlen okos és tisztán gondolkodó kisember! (csodálatosak vagytok, ugye tudjátok?! ♥ )

irkafirka 2012.06.07. 16:35:04

igaza van... nem?! :-)

Zsibrák 2012.06.12. 19:06:24

@irkafirka: A saját nézőpontjából mindenképp igaza van a gyereknek! Ez áll rám is, épp ettől olyan izgalmasak a szellemi konfrontációink... Mindketten folyamatosan tanuljuk, hogy mikor, hol van az a határ, ameddig mindenképp érdemes elmenni a saját igazunk megvédése érdekében, de átlépni már nem érdemes a harmónia megtartása érdekében... :)

Zsibrák 2012.06.12. 19:07:24

@cucka: Rátok gondolva ez jut hirtelen eszembe: ♥♥♥

TGabi 2012.06.20. 11:32:28

Kellemes csalódás ez a blog-először, amikor megláttam, azt hittem, valami elfogult anyukás csicsergés lesz valami tök középszerű kiskölyökről, felejthető stílusban.

De ez a blog tök jó! :)) Anyuka & fia, mindketten fazonok vagytok :))) Csak így tovább...
süti beállítások módosítása