Zsibrák 2012.01.26. 16:54

SZEREPJÁTÉKOK

A POSTÁS:
Anya, én vagyok a postás, hoztam neked levelet.
Jaj, de jó! Vajon kitől kaphattam...?
Hát tőlem! Most szedtem őket az ejdőből...

A BŰVÉSZ:
Most azt játsszuk, hogy én vagyok a vajázsló, és vajázsoltam a pólóm alá egy homokóját! Na, mi van a pólóm alatt?
Hmmm, egy.... homokóra?
Igeeen! És találd ki milyen fojmájú!
Húú, ez nehéz... hmmm... homokóra formájú?
Igeeen! Bojzasztó okos vagy, anya!

AZ ÓVÓNÉNI
Sorban ülünk: Maci, Malacka, a két plüsspatkány, Rezső, az alvótárs és én. Velünk szemben Áron, szigorú tekintettel.
Én vagyok most az óvónéni.
Inkább óvóbácsi, nem gondolod?
Óvóbácsi nem létezik, csak a mesében! És most gyejekek, játsszatok. Én addig itt unatkozom....

A DOKTOR
Én leszek most a doktojbácsi és adok egy nagy inekciót neked. Te kiabáljál jó hangosan. Mejt azt nagyon szejetik a doktoj bácsik.

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr953630080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2012.01.26. 21:50:24

"Én addig itt unatkozom..."
hangosan röhögök... :-)

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2012.01.26. 22:05:21

Nemrég találtam meg a blogot. Csodálatos gyermek, és szülők. Áronkának lesz testvére?

Zsibrák 2012.01.26. 22:11:12

@irkafirka: Hát akkor képzeld el a helyzetet, amikor a testbeszéd, a mimika, a hanglejtés minderre rátesz egy lapáttal.. :)
Áron beszólásainál csak a gesztusai beszédesebbek...

Zsibrák 2012.01.26. 22:19:05

@HZ: Köszönöm :)
Áron kistestvére(i) rajtam nem múlnak.. Van még bennem elegendő szeretet és kreativitás... úgy jópár gyereknyi...

Plain Jane 2012.01.31. 23:29:05

Amikor fiatalok azzal jönnek, hogy "jaj, nekem nem kell gyerek, mert...", akkor én csak mosolyogni szoktam, és megjegyzem: "életed legjobb röhögéseitől fosztod meg magad!".
Mindenkinek írnia kéne ezeket a beszólásokat a kölkeitől, klassz, hogy ezeket te meg is osztod :)

Zsibrák 2012.02.02. 16:55:41

@Plain Jane: Igazad van, Plain Jane, de ezt legtöbben csak akkor tapasztalják meg, ha már van gyerek és ontja magából a vicces gondolatokat.. De tényleg lehetne valami gyerekszájas motiváló kampányt szervezni, talán többen adnák a fejüket gyerekvállalásra, ha tudnák, hogy nemcsak átalvatlan éjszakákból áll, hanem sok sok örömteli vagy épp megható pillanatból is. :)
süti beállítások módosítása