Zsibrák 2012.01.25. 16:51

A SZÁJHŐS

Épp meséli, hogy mi volt aznap az óvodában: "... és akkoj bejött az óvodába egy nagy sájkány volt neki öt feje, nem is öt, hanem tíz és fújta a gőzt a szájából de én előjántottam a kajdomat, amit építőkockákból készítettem és elkejgettem. Aztán jött egy ójiási dinoszaujusz, vagyis inkább kettő, de én akkoját kiabáltam... és jött fajkas... és kokodil....".... egy idő után félbeszakítom az izgalmas beszámolót és elküldöm kezet mosni. "Gyeje te is anya, tudod, hogy félek egyedül az előszobában...."

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr123630035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása