Zsibrák 2009.01.21. 00:10

Uff, szóltam!

1. Előzmény: Anya nappaliban pepecsel, Áron és Apa a gyerekszobában gyurmázik.

Apa: Ni, Áron, mit csináltam neked...

Áron: Vau-vau!! Vau-vau!!

Áron becsörtet a nappaliba: Néni! Néni!! Ni!! Vau-vau!!

Anya: Jaj, de szép kutya! Ki készítette?

Áron büszkén feszít: Baba!!

 

2. Anya: Olyan rossz voltál, fiam, hogy Anya mindjárt világgá megy!!

Áron: Pá-pá!!!

 

3. Áron: Inni! Inni!!

Anya: Szomjas vagy?

Áron: Jó!

Anya: Hozzak egy kis teát?

Áron: Jó!

Anya el. Áron: Hamma! Hamma!! (hamar)

 

4. Levegőzés. Áron ölbe kérezkedik. Anya nyakát túrkálja, majd kérdőre vonja: Hol a sál??

 

És egy bónusz. Jelenet a patikában: Anya pultnál áll, Áron rendezi át a polcok tartalmát. Fiatal, csinos patikuslány figyelemelterelő hadműveletbe kezd.

A párbeszéd románul zajlik.

Lány: Kisfiú vagy?

Áron: Igenigenigen!! (dadadada!!)

Lány: És jó kisfiú vagy?

Áron: Igenigenigenigen!!! (dadadada!!)

Lány: Vagy inkább rossz vagy?

Áron: Nemnemnem! (nunununu!)

Lány: Várjál, hozok egy folyóiratot...

Áron: Nem, golyó... (ezt magyarul mondta, pont így és C vitamint kért, azt ígértem neki ugyanis, ha jófiú lesz amíg vásárolok)

Óhatatlanul felmerült bennem a kérdés: honnan ez a társalgási szintű romántudás a gyereknél???

Folyt. köv...

ÁronAnyu

Ui. A kép abszolút nem kapcsolódik a szöveghez, de én nagyon szeretem :)

Ui 2. És, igen, már hosszú hónapok óta Áron engem Néninek szólít...

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr7892363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2009.01.21. 07:18:20

Juj, de jók ezek a gyermek dumcsik. :)
Ez a fotó is szenzációs!!!! Lendületes, örömteli, érződik az apa és fia közötti kapcsolat. Megértem, hogy nagyon szereted ezt a képet, én is imádom az apás fotókat. :)

thinuviel 2009.01.21. 07:30:49

HIhihihihihii! Nagyon jókat mulatok itt magamban! Mondjuk a román tudása lenyűgöző, az én csemetém még nem igazán ismeri a nyelvet! A kedvencem az első.... még szép, hogy Baba készítette! Csenge a "Ki dobta le a földre?" kérdésre is büszkén veri a mellét és hangosan vállalja, hogy "Babus".

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.01.21. 09:38:48

Én Mamit sokáig kukásnak évagy kakásnak hívtam,mert ez volt a két kedvenc szavam:)Aztán jött az Ati(=Mami),ami szintén vicces,mert Apát Atinak hívják.Most Atuci,Atucika és Édes Atucika megszólítás a menő.Anyáék nem is tudják honnan rakom össze:)Úgyhogy Bea (néni:) reménykedhetsz !!!
cupp

Zsibrák 2009.01.21. 20:46:55

Kryszti, köszönöm :) Tényleg nagy az egyetértés apa és fia között.
CsengeAnya, a te Babusod mégiscsak felvállalja a tetteit, ez dícséretes!
Marcipánkám, te aztán tudsz udvarolni az anyukádnak! :)
Lídia, én már megszoktam a nénizést, de mások mindig megrökönyödnek :) Tökéletesen mondja azt is, hogy Anya, csak nem akarja. Ez is olyan áronos dolog.

Ingrid 2009.01.21. 22:28:07

No, azért Heléna szépen tanítgatta nem is olyan rég Áront, elég sok sikerrel az Anya-szó használatára :)
Hamarosan ismét korrepetálás ;)

evon · http://kisvince.blogspot.com 2009.01.22. 09:49:12

Szia Néni! Gratulálunk az előrelépésekhez, a romántudás pedig igazán lenyűgöző, milyen gyakran hallja Áron? Vannak román barátaitok, akik sokat beszélnek hozzá? Én azt veszem észre, hogy Vince magyarul szinte már mindent ért, az angolra nem nagyon reagál, pedig Apától sokat hallja...Egyébként megvagyunk, csak vakációzunk, és nincs kedvem most blogot írni :-)
süti beállítások módosítása