... de nagyon nagy szeretettel kívánok mindenkinek BORT, BÚZÁT, BÉKESSÉGET ez új esztendőben!!! Szeretném megköszönni mindenkinek a sok ünnepi jókívánságot, nagyon kedves részetekről! Én két héten át közelébe sem mentem a világhálónak, egyáltalán nem kedves részemről, tudom, tudom... De! Elmesélem, hogy telt nálunk idén a Karácsony.

Igazi Meseországban jártam, vastag, süppedős, fehér hóval, lovas szánokkal, csilingelő csengettyűkkel, óriási fenyőfákkal, hosszú és meredek szánkópályákkal, kanyargós hegyi falvacskákkal és barátságos csuparánc-mosolyú lakóikkal...

 

 

Ez Libán, Apukám abszolút kedvenc helye, mert itt a csönd szinte tapintható és a levegő télen nyáron fenyőillatú.

 

 

 

 

 

Első hóba -lépésem fergetegesre sikeredett. Rögtön derékig le -süllyedtem.

 

 

 

 

 

 

 

A tél nekem igazán jó barátom. Akarom mondani hó-barátom, pardon...

 

 

 

 

 

 

 

Balázs Pajtival lestük az angyalkákat Karácsony délutánján.

 

 

 

 

 

 

 

A közös szörpölés alatt kidolgoztunk néhány hatásos szülő- bosszantó stratégiát. Nagyon ment nekünk a csapat-munka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utókarácsonyi feladvány: Én 86 cm magas vagyok. A karácsonyfa 184 cm-rel magasabb. Hány piros gömb található a fán?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szilveszteri csillag-szórás. Anya és Balázsapu a tüzes artisták, Balázs és jómagam a lelkes publikum, Apa a fotográfus, Balázsanyu a veszély-elhárító osztag.

 

 

 

 

 

Apa és az ő szerelmetes Hargitája.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt épp csont- brigádot játszottunk. Csonttá fagytunk a minusz 19 fokban. De jó volt!

 

 

Mivel a fentieken kívül még rengeteg érdekes dolog történt velünk, nem ígérem, hogy nem folytatom.

Mindenkinek nagy kacsócupp és pacsi,

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr66855152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaruszja 2009.01.04. 18:19:41

Isten hozott benneteket elveszettek :) Örülünk, hogy jól teltek az ünnepek. Igazán kalandosan, ahogy azt tőletek megszoktuk. És nagyon várjuk a folytatást!
üdv: Boti
Sajnos Botiként már nem tudok kommentelni :(

Kryszti 2009.01.04. 20:32:10

Ez tényleg Meseország! :) Ilyen káprázatos, hófödte fenyvesek között, kedves emberekkel csodaszépen telhettek az ünnepek. És milyen profi fotók készültek, a első három a kedvencem, de a leselkedős és a szörpölös is szenzációs.

Ingrid 2009.01.04. 20:46:24

Nektek is boldogságos új évet kívánunk első sorban :)
Gyönyörű képeket hoztatok, gyönyörű helyen voltatok, Helénának meg sem mutatom, mert rögtön elfogja az Áron-honvágy és a mehetnék ;)

Válasz a feladványra: pontannyi, amennyi a kettő különbözete plusz annyi, amennyi rajtad nincs ...

thinuviel 2009.01.05. 08:09:08

A képek, illetve a Hargita gyönyörű. Bár anya szerint ma éjjel mínusz 30 volt, így most azért annyira nem vágyunk oda...
A szülőbösszantó praktikákra nagyon kíváncsi vagyok, nehogy kifogyjak az ötletekből!
Nektek is nagyon boldog új estzendőt kívánunk!

Masika és Lili · http://farkaslili.mlap.hu 2009.01.05. 10:50:30

Micsoda gyönyörű helyen töltöttétek az ünnepeket! Igazi Meseország tényleg! A képek gyönyörűek, rajtuk Te vagy a legszebb drága Áron! Mégegyszer BUÉK nektek!

Timocska_ 2009.01.05. 19:28:10

Nekünk igazán hiányoztatok és ahogy látom volt részetek jóban! :) Csodaszép a táj, csodaszépek vagytok ti is! A nagy hó láttán kissé irigykedünk!
Puszi!

Adriennnnnnn 2009.01.05. 21:28:52

Szia Áron!

Tök jó olvasgatni, hogy milyen jól érezted a magad!!! Sok ilyen szép napot kívánok neke!

Válasz a kérdésre: 67 db piros dísz!! Ne kérdezd hogy számoltam ki. :-)

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.01.06. 09:31:12

Ilyen helyre én is szívesen elmentem volna!Mostmár értem a hallgatásod okát!Ennél jobb szórakozás nincs télen!
Boldog Új Évet!!!

RKriszta 2009.01.06. 20:38:45

Csodás fotük, jjjjjaaaaj én nem szeretem a telet..de igy ez a havas táj..én is oda szeretnék menni.
ITT egy hisztis ikon.

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.01.06. 22:22:59

Szia Áron!

Én is Gyergyóban töltöttem a Szilvesztert! Életemben először szánkóztam. :) Apor

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.01.06. 22:25:03

Áronanyu!

Szépek a fotóalbumok. Segíts nekünk hogyan kell feltenni, hogy megjelenjen egy kép, majd rákattintva egy webalbum. Próbálkoztam nem sikerült. :( köszönöm előre is
Anita, Apor

Zsibrák 2009.01.07. 13:08:07

Anika, sajnos nem tudom, hogyan kell fotóalbumot feltenni, azzal nálunk Áronapu foglalkozik, ő a családban a PCGuru :(
Ingrid és Adriennn első díjat kapnak a megfejtésért, Ingrid azért mert logikája rendkívül bonyolult fokozatokat képes produkálni, Adriennn pedig a precízitásáért!
Mindenki mást is szeretettel üdvözlök, jó újra látni benneteket :)

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.01.07. 15:18:33

Ez tényleg meseország.Beleszerettünk,megyünk.Isten hozott újra itt cyberpajtikám!Boldogságos Új Esztendőt!

Adriennnnnnn 2009.01.08. 21:00:29

Köszönöm szépen és kellemes hétvégét.

Ingrid 2009.01.11. 00:32:18

Én is köszönöm, élmény veletek játszani :)
Méghogy bonyolult logika... a kérdés volt bonyolult, kérem szépen!

Brunga · http://www.brunga.ro/ 2009.01.11. 20:28:03

@anika11: A fotók feltöltéséhez a Picasa-t használom. Miután az albumot feltöltöttem, kiválasztom a Picasa webes felületén a "Link to this album"-ot, így megjelenik 2 lehetőség, és neked a "Paste HTML to embed in website" van szükséged. Innen egyszerű, azt a szöveget kell a Blog.hu-n egy HTML oldaldobozba beilleszteni.

Ha több albumot szeretnél linkelni egy oldaldobozba, az egy kicsit bonyolultabb, de ha szükséged van rá csak szólj.

:)

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.01.12. 09:34:23

Brunga
Köszönöm! Amint hazaértünk próbálkozom. :)

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.01.13. 23:14:08

Köszönöm! Sikerült!!! Most készítek még egyet és kiderül mi lesz belőle. :)
süti beállítások módosítása