Áronbaba 2008.07.25. 13:34

A kis ellenzéki

Ez az esős idő nagyon rossz hatással van Anyára. Előszöris, ellustult, folyton itthon ülne. A világért nem vinne sétálni, a parknak meg a közelébe sem megyünk. Aztán, olyan merev lett, állandóan valami hü... szabályokhoz ragaszkodik, hogy például: "Nem megyünk a homokozóhoz, mert vizes a homok!". Meg: "Nem tocsogunk a sárban!". Meg: "Nem mosunk hajat a tócsában!". Meg ilyenek. Na mármost, kérdem én, egyszer régen valaki kitalálta, hogy illedelmes kisfiú a fenti szabályokat, sok más hasonlóval egyetemben az utolsó hangig betartja, és ettől jólnevelt, nagyszerű, aranyos, szeretnivaló drágaság lesz. Hát, legyen már az ember egy kicsit válalkozó szellemű! Tudtátok például, hogy ha a nedves homokot megmarkolod, akkor golyó lesz belőle, és ha ezt a golyót, mondjuk a szép ünneplős kabátkádhoz nyomod, akkor sokáig ott marad, mint egy fénykép? Na, ugye! Hát azt, hogy a tócsában mosott hajnak egészen sajátos illata van, és a frizura tartásán is segít, mert a sár is ugye köt valamennyire, ha nem is úgy, mint a beton. Na, mit mondtam?

Szóval, nem vagyunk mostanában egy véleményen Anyával. Szerinte én lassan kibírhatatlanná válok, de hát épp ő az aki meg is cáfolja ezt a kijelentést azzal, hogy kibír. Pedig már feleselni is tudok! Ma épp azon pörölt velem, hogy lám már megint milyen piszkos a kezem, és hogy ó meg jaj, amikor én lengetni kezdtem a mancsaim az orra előtt és visszaszóltam felháborodva: TITTA! TITTA! (tiszta, khm...)

Na, de nem is akartam én panaszkodni egyáltalán, csak épp azt akartam ide beírni, hogy mint mindenki bizonyára tudja, holnap szombat, azt pedig a vasárnap szokta követni. Ezért én mindenkinek kívánok nagyon kellemes hétvégét. És legyen részetek minél kevesebb esőben!

ÁRON

 

No, mindegy, holnap már hétvége

 

10 komment

Címkék: eső otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr98585246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panka 2008.07.25. 13:48:20

Öröm olvasnom, hogy másnak is megy az ellenkezés, nem csak Borikának. Ő sallangmentesen csak azt hajtogatja, hogy dedede! ha valamire azt mondom neki, hogy nem. :-)
Kérünk egy sárfrizurás képet!!! :-)))

Lidia és Csenge 2008.07.25. 13:56:33

Köszönjük.
Ügyes vagy!
Mi is várjuk már a napsütést.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.07.25. 14:45:52

Jujj de jó. Ha már minisztérium nem lesz legyen legalább ellenzék! Ellenkezni én is nagyon tudok!!!!!

Ami a vizes homokot illeti, na olyan nálunk is van. És tabu! :S
Pusszancs, esőmentes hétvégét
Csenge

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.07.25. 15:24:04

Az ellenkezés már egész kicsi korban tapasztalható, Lili is remekül műveli már!

Vizes homok itt is tabu Áron drága, szerintem ebbe jobb ha belenyugszol:-)

Gellért 2008.07.25. 16:14:25

Nálunk is egyre több az új szabály, a szobafogság egyre gyakoribb.Fel kell lázadjunk.:)
Pacsi!

Grétike · http://www.pajangreta.blogspot.com 2008.07.26. 09:29:31

Szerintem nem kell szótfogadni mindenben! nehogymá' csak anycidnak legyen igaza:)
Pusszanat:)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.26. 11:01:22

Nagyon tetszik a kis életfilozofiád, kedves Áron! Igazad van, vállalkozó szelleműek kell lenni, kreatívnak és mindenben saját, önálló akarattal rendelkezőnek.
Hogy nézne már az ki, ha te mindenre csak úgy bólogatnál.....

Renátababa · http://renatababa.blogspot.com 2008.07.26. 22:46:21

Drága Áronkám!A szülők már csak ilyenek,ők nem értik a mi filozófiánkat!Pl.nálunk én nem értem az anyuét mikor azt mondja,nem szabad,egyik fülembe be,a másikon ki...

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.07.27. 08:15:03

Hogy kicsit vigasztaljalak, megírom, hogy nálunk nem tabu a vizes homok :) Speciel engem nem érdekel annyira. Ha tabu lenne, biztos jobban érdekelne, úgyhogy esetleg fordíts a taktikádon :) A sáros frizurával csak óvatosan, tudod, Irmák, Mérik lesben állnak... De azóta talán már nálatok is kisütött a napocska.
üdv: Boti

Ildi · http://www.gurtler.blogspot.com 2008.07.27. 20:21:24

Ezzel a bejegyzéssel sikerült mosolyt csalnod az arcomra!! :)
Aztán néha próbálj meg Anya kedvében is járni... :) Persze nem mindig, mert aztán nem fogja értékelni... :)
süti beállítások módosítása