Áronbaba 2008.06.19. 13:37

Bűvésztrükkök

Egyértelműen én vagyok a legtehetségesebb bűvész a családban. Eltüntető trükkjeim olyan sokrétűek, hogy nem is tudnám felsorolni mindet. Egy közös van bennük: ami én eltűntetek, azt csak a legközelebbi költözés során fogja majd valaki visszavarázsolni közénk. És tudom azt is, hogy hallgatni arany, mert semmi pénzért nem vagyok hajlandó sem elárulni, sem megmutatni, hogy hová tűnnek el a dolgok.
Másik nagy trükköm, hogy a parkban onnan is elővarázsolok cigarettacsikket, üdítőskupakot, ahol Anya szerint nincs, mert megnézte.
De a mai bűvészmutatványom a csúcsok csúcsa: Anya állát levarázsoltam a padlóra! Az úgy volt, hogy meggyet eszegettem, de egyszercsak már nem kértem, úgyhogy kiköptem a meggyszemet, majd szépen felmarkoltam a padlóról illetlen viselkedésem bizonyítékát és a szemetest elrejtő szekrényhez ballagtam. Kitártam az ajtót, a szerencsétlenül jár meggyszemet a szemetestartóba dobtam, és végezetül becsuktam a szekrényajtót. Majd, mint aki jól végezte dolgát, távoztam. Mondom, Anyának leesett az álla.
Na, megyek, bűvészkedek még egy sort.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr88529077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2008.06.19. 15:31:24

Áron, ettől nekem is leesett az állam, mindezt egy évesen ... :)
A ruhatárad is nagyon tetszik, igazi kispasis, az elegánstól a sportosig. Anyukád nagyon igényesen öltöztet. :)

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.06.19. 18:40:54

Áron, komám! Igazi dzsentlimanus vagy! Hódolatom! Anyukád ha összeszedte az állát, akkor akár büszke is lehet!!!!
Buksisimi és cupp
Csenge

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.19. 19:24:30

Kicsiszív! Ritka rendes fickó vagy, ha ilyeneket is megteszel már :) Helénának imponál...

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.06.19. 20:16:31

Nem is volt kérdés egy pillanatig sem, hogy vérbeli illedelmes manus vagy barátom! És hát valóban, hallgatni arany :) A kukázás nekem is az egyik kedvenc elfoglaltságom , pár - Anya szerint hasznos - holmit majdnem eltüntettem benne :(
Boti

Panka 2008.06.20. 08:31:31

Áronkám, ez igen! Mondjuk nem vagyok meglepve, hiszen ez teljesen beleillik a rólad kialakult képbe: egy igazi úriember, aki szereti a rendet és a tisztaságot, és ezért segít is Anyának fenntartani azt. :-)
Az eltűnt dolgoknak csak jobb helyet találtál, igaz? ;-)

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.20. 18:43:14

Áron drága nem csalódtunk benned, látom tudod, hogy rend a lelke mindennek. Csak így tovább a bűvészkedéssel:-)
Puszi:
Lili

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.06.21. 06:32:48

Te kis bűvész! Lehet, hogy távbűvészkedni is tudsz, mert képzeld, tegnap megtaláltuk a sütifalóm zöld háromszögét, ami hónapokkal ezelőtt tűnt el. Igaz, kihalászni nem tudjuk, mert a kanapé háta mögé eshetett be "véletlenül", de legalább tudjuk, hol van! :))
Pussz!

Túró 2008.06.23. 08:14:23

Szia pöttöm Áron!
Kérlek ne haragudj, hogy így ismeretlenül szólítalak meg. Véletlenül találtam rá a "naplódra" és mert egyrészt gyönyörű kisfiú vagy, másrészt imádom ahogyan "írsz", szeretnék rendszeres olvasód lenni. Kérdezd meg kérlek Anyát, hogy megengedi-e nekem a rendszeres látogatást.Előre is köszönöm a fáradozásodat!

Ildi · http://www.gurtler.blogspot.com 2008.06.23. 11:39:12

Hűűű a mindenit!!! Ez az elvarázsolósdi kisöcsémnek is nagy kedvence volt ennyi idősen... :) Aztán egy szobaátrendezés után egész nagy cumisüvegkészlete lett! A játékainkról nem is beszélve. :)
Dehát a szemeteses sztorid... :) Attól az én állam is leesett!!:)

Áronbaba 2008.06.23. 18:17:48

Drága Hölgyeim, ennyi dicséret! Pirulok...
Túró barátom, örülök neked, én is elolvasnálak!
Mindenkinek szellős délutánt!
ÁRON
süti beállítások módosítása