Hát, képzeljétek, klubtag lettem! Baba-mama klubba járunk Anyával. Azért nem újságoltam el ezidáig nektek a nagy hírt, mert:
1. klubtag csak úgy lehet az ember, ha klub is van, márpedig az nem volt, úgyhogy sürgősen elő kellett varázsolni egyet (na, itt több jótündér is besegített)
2. jó hangulatú fotográfiával szerettem volna illusztrálni a hírt, de abból meg nem lett semmi, mert:
a) Anya kissé feledékeny, az első találkozóra vittünk ugyan fotóapparátust, de elfelejtettük használni,
b) Anya nagyon feledékeny, a második találkozóra már magát a gépet is elfelejtettük vinni.

No, de nem is ez a lényeg. Klub van, úgyhogy hipippp-hurráá! A képek meg majd jönnek hamarosan, más - nem feledékeny - anyukák jóvoltából.

Kacsócupp és pacsi,
ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr57412883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2008.04.05. 21:16:03

Te klubb tag lettél Én meg egyesületi tag! Ahhoz képest, hogy még az egy évet sem értük el már két tagságival is büszkélkedhetünk. Másoknak az első a könyvtár tagság szokott lenni:-)
Azért biztos jó móka ez a baba klubb, majd meséld el miket csináltok ott.

Lili

Gellért 2008.04.05. 22:35:55

Gratulálunk a tagsághoz, reméljük minél több élményben lesz ott részed és sok kis bababarátra teszel szert.Anyának üzenjük: le a kalappal!!!

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.04.06. 00:56:40

Mikor érdemes belépni?
üdv
emm

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.04.06. 10:14:59

Gratula a tagsághoz! Várjuk a képeket!
Buksi-simi
Csenge

Ingrid 2008.04.07. 07:13:59

Már olvastam erről az üzenőfalon és reméltem, hogy írsz róla :)
Én is kíváncsian várom a beszámolót!
Anyának pedig mondd meg legközelebb, hogy mindenképp fotózzon! Biztos van mit :)

Zsibrák 2008.04.07. 08:30:56

Kedves emm, nagyon édes a blogod! Hozzánk babavárók jönnek és három hónapot betöltött kisbabák az anyukáikkal. Több szempontból is hasznos ez mindenkinek, a kismamák tippeket kapnak arra vonatk, hogy miből mennyit, hol érdemes vásárolni, pl, a friss anyukák szintén tapasztalatot cserélhetnek, a babák szocializálódnak. És kellemes a légkör, kicsit feledteti az anyukákkal a gyermekneveléssel járó izolációt.
Ingrid, a fenti sorokat neked is szántam. És még bármivel kiegészítem, amire kíváncsi vagy :)

RKriszta 2008.04.07. 14:55:39

Kedves Áron! Hát gratulálunk az első klubtagságodhoz!!!!!!
süti beállítások módosítása