Áronbaba 2008.03.16. 19:59

Nem tűntem el...

... csak átalakultam, betegápolóvá. Legatyásodott felmenőimet kellett istápolnom...

Anya náthás hangon ismételgette: '' Gyugi, Áron, Agya mingyá' jön és begbutatja neked, hogy kell... (és itt az aktuális problémám megoldását ecsetelte) ..., csak begbosom a kezeb dehogy a bacik rádragadjadak.'' És én vártam türelmesen.

Apa szívbemarkolászó hangon jelentette ki: ''Kisfiam, nem tudok most veled ott ugrálni, nagyon fáj a hátam, meg se tudok moccanni. Nem, kérlek, ne mássz a fejemre, auuu, az Apának a szeme, Áron, légyszíves mássz le Apának a nyakáról, nem kapok leve....''

Én pedig, hogy bajaikat felejtsék, leltár sorozatot rendeztem. Minden fiókot kihuzigáltam, módszeresen, szobáról szobára haladva, és a tartalmukat széthordtam. Nem is foglalkozott Anya többet a lázmérővel, hanem inkább nekem segített. Apa a hálószobából drukkolt nekünk.

Ja, és ne felejtsek el dicsekedni: szombaton megtettem első önálló lépéseimet, szám szerint ötöt. Többször megismételtem a mutatványt, de a rekordon nem sikerült javítanom, úgyhogy még dolgozom az ügyön.

És még egy jó hír azoknak akik úgy gondolják, hogy egy fiatalember mutatósabb attól, ha kettőnél több fog van a szájában: úgy tűnik, hogy fogaim száma immár véglegesen meghaladta a füleim számát. Azt egyelőre sűrű homály fedi, hogy pontosan hány fogacskával rendelkezem (én természetesen tudom, csak mások előtt rejtély még), mert semmilyen földi hatalommal nem lehet rávenni engem, hogy ne szorítsam össze a számat, amikor Anya inspekciós szándékot mutat az irányába. Ez olyan illetlen dolog, csak úgy belevájkálni másnak a szájába...

Hát, most több nem jut eszembe. Köszönöm, hogy annyian érdeklődtetek hollétem és hogylétem felől. Ti is hiányoztatok nekem. Nekünk.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr70383606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska 2008.03.16. 21:52:11

Szia kicsi Szász doktor!

Már nagyon hiányoltunk.

Remélem minél hamarabb sikerül meggyógyítani az ősöket.Anyának szereld elő az orrszívó porszívót, Apának pedig taposd meg a fájós hátát, de több mint öt lépéssel.Egyedül jársz, nagy nagy gratula!!!
Puszi a fogacskákat rejtegető kispofidra.

Csenge · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.03.17. 07:43:53

Szia Áron koma! Még szerencse, hogy ilyen ápolószemélyzettel bírnak a szüleid! Lassan én is szaladni fogok utánad, ha nem jelentkezel ilyen sokáig!

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.03.17. 07:54:14

Nagyon elmés módon gyógyítottad a szüleidet! Így nem sok idejük maradt a bajukkal foglalkozni :) Azért jobbulást nekik. Nagy vagy barátom, hogy már önjáró lettél! Még mindig felnézek rád...
üdv: Boti

masika 2008.03.17. 09:20:21

Szia Áron! Nagyon hiányoztál már nekünk!
Anyáéknak jobbulást kívánunk, tudom, hogy nem valmi jó ha az ősök betegek, mert nincs kit szórakoztatni. Viszont ilyenkor legalább mindent ráhagynak az utódra aki azt csinál amit akar!

Lili

Kryszti 2008.03.17. 09:32:33

Áronka, te nagyon pajkosan oldottad meg a betegápolást. Szüleidnek gyógyulást kívánok.
Az első lépésekhez gratulálok. :)

Grétike · http://www.pajangreta.blogspot.com 2008.03.17. 12:00:03

Húha! Nálatok is zajlanak az események:)
A "felmenőidnek" jobbulást! Neked pedig hatlmas gratuláció az önálló lépésekhez:)
Puszilunk.....

Zsibrák 2008.03.17. 12:26:39

Papoval buszkek vagyunk rad aronbaba Hapcinak nagyon
hianyzol vigyazz kerlek oseidre puszi

Ingrid 2008.03.17. 14:43:24

Bárcsak közelebb lehetnénk egymáshoz....

TomiBeniék · http://sutifalo.freeblog.hu 2008.03.17. 15:51:20

Húha!
Hatalmas gratula az egyedül megtett lépésekhez! Te aztán nem aprózod el a dolgokat:)
Az ősöknek jobbulást,gyógyulást!
Pacsi

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.03.18. 05:55:57

Helló-belló! :) Már nagyon hiányoztál nekem! :) Közben látom elindultál az önállósoás rögös útján, nagyon-nagy gratula hozzá! Anyáéknak meg nyálas gyógypuszikat küldök!

RKriszta 2008.03.18. 15:52:22

Áron drága, látod Anyáékat sem kimélik ezek a fránya betegségek. Jobbulást nekik, most TE vigyázz rájuk!!!

Zsibrák 2008.03.20. 09:22:37

Köszönjük szépen a gyógykívánságokat!!!
süti beállítások módosítása