Áronbaba 2008.01.08. 11:26

Bye, háj!

A cím nem az én külalakomra vonatkozik. Rajtam sajna nincs egy gramm zsír sem. Ahogy ti is megállapítottátok elég rossz társaságba keveredtem az utóbbi időben: Bac Iluska, Középfül Gyuszi, Vir(m)uska, Láz Méri.... Meg aztán ugye nincs idő lazsálni, mozogni kell állandóan. Anya gondolkodik rajta, hogyan lehetne elektromos energiát nyerni az állandó nyüzsgésemből... De, mint mondtam, nem is nekem vannak "súlyos" gondjaim.
Anya megtalálta egy régi farmerját és döntött: vége a dőzsölésnek. Így aztán most Apával tanúi vagyunk a Nagy Fogyás Anya Módra című riáliti sónak. Sajnos összehasonlítási alap nincs, mert az eredetit nem kísértük figyelemmel, így aztán nagyon tükrözi Anya kreatívitását. Apa fejét csóválja, hiszi is meg nem is. Anya reménykedik és ígérget. Én meg nagyokat szórakozok főleg az ugrabugrálós részén a dolognak.
Lehet, hogy mégiscsak élvezetes lesz ez az új év?

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr13288766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.01.08. 12:36:52

Hááát, Áron, akkor lesz szórakozásod innentől arra fefe! Nézd meg, ha így haladtok anyukád el fogja enni előled a répát meg a céklát!

Lillus anyuja · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.01.08. 14:10:14

Hahó! :) Engem is érdekelne a Nagy Fogyás Anya módra! :) T.

cucka 2008.01.08. 17:50:25

Hajrá Áron Anyuka! :)
És kíváncsian várjuk a technikai részét nomeg az eredményekről történő beszámolóidat, Áronbaba!

Boti anyuja · http://botibaba.blogspot.com 2008.01.08. 21:04:09

Gyerünk Áron anyu! Drukkolunk :) Én nem érdeklődöm a titkod iránt, mert a 3. hónapra visszafogytam terhesség előtti állapotomra, sajna :( Úgyhogy elküldheted a plusz kilókat :)
Marcsi

Ingrid 2008.01.09. 00:18:06

Nincs is hája, miből szeretne fogyni??? :))))
Csinos nagyon, de ha még fokozni szeretné, akkor hajrá! Mi nagyon drukkolunk és kíváncsian várjuk az eredményt.
Pusszantalak kicsi szépség!

Balazska 2008.01.12. 10:15:49

Édes kis Áronka

Ezek az anyák mind fogyni akarnak. Az én anyukám szénhidrát mentes diétán van, Atkins vagy mi a fene. Már lement 2 kg. Valami Hoxán találta a menüt. Ajánlom a Te csini mamádnak is, habár szerintem igy is nagyon szép anyuka.Büszke lehetsz Rá.
süti beállítások módosítása