Szombat reggel arra ébredtem, hogy Anya épp Apát frizurázza. Ilyenkor Apa mindig percekig figyeli a tükörben újdonsült fazonját, egy-egy hosszabb hajszál után kutatva, amit aztán miliméterre a többi után kell igazítani. Szóval, szombaton is talált ilyen rendellenes méretű hajszálat és épp azon morfondíroztak Anyával, hogy ollóval végezze Anya a fazonigazítást, netán nyírógéppel vagy pedig egyszerűen tépje ki és akkor nem kell vele babrálni. Apának az utóbbi megoldás egyáltalán nem volt szimpatikus.
Útnak eredtünk, mint minden hétvégén. Anya elmagyarázta, hogy ma spéci nap van, mert megyünk Kolozsvárra és megkereszteljük a kis cimborámat, Gellértkét. Na, erre úgy feldobódtam, hogy egy szemhunyást sem aludtam a hosszú úton. Kolozsvárra érve beugrottunk egy villámlátogatásra Gellértkéhez, csak hogy személyesen is gratuláljak neki a nagy eseményhez. És mivel tudom, hogy az első benyomás milyen fontos, szelíd bárányt alakítottam. Mindenki csodálkozott, hogy milyen csendes és nyugis vagyok és hát ők nem is értik, hogy állíhat mást rólam Anya, mert ugye csak rám kell nézni. Ezidő alatt nagy szelíden pislogtam jobbra balra. Viselkedtem.
Ezután a szállóba mentünk, itt már Nagymama és Tata is beszállt a képbe. Ők vettek kezelésbe miután Apa és Anya talpig díszbe öltözve, sűrű illatfelhőt hagyva maguk után ellibegtek keresztelni.
Sajnos a buliról lemaradtam, mert én koránfekvő típus vagyok, de azért Anya mesélte, hogy Gellértke figyelmesen hallgatta a pap bácsi mondókáját, még a szemét is becsukta, csak, hogy jobban tudjon koncentrálni. Időnként ő is véleményt nyilvánított vagy pedig kiegészítette a prédikációt. Utána fotómodellest játszott a nagyokkal. Az étterembe érve pedig felkért táncolni egy szőke nénit és addig táncoltak amíg elszundizott. Nem a néni, hanem Gellértke.
Hanem vasárnap mégiscsak sikerült összeszaladnunk egy fotó erejéig. Összebújtunk egy kicsit a kanapén. Az eredményt ti is láthatjátok.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr80161297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gellért 2007.09.12. 15:15:07

Kedves Áron-barátom!

Nagy élmény volt a talalkozásunk,várom, hogy folytassuk az elkezdett elmélkedéseinket, egyetértünk mi ketten :).A te kezed is nagyon finom, különbséget sem tudtam tenni,hogy épp melyikünk keze van a szájamban.Tudtam én,hogy nagylelkű vagy Kisbarátom.
A bulit ne sajnáld, bepótóljuk majd, ugyanis engem is hazapasszoltak.
Pacsi neked!

Gellért 2007.09.12. 15:16:07

Kedves Áron-barátom!

Nagy élmény volt a talalkozásunk,várom, hogy folytassuk az elkezdett elmélkedéseinket, egyetértünk mi ketten :).A te kezed is nagyon finom, különbséget sem tudtam tenni,hogy épp melyikünk keze van a szájamban.Tudtam én,hogy nagylelkű vagy Kisbarátom.
A bulit ne sajnáld, bepótóljuk majd, ugyanis engem is hazapasszoltak.
Pacsi neked!
süti beállítások módosítása