Ez már tuti!
E célból szorgalmasan fejlesztem a szókincsemet. Ma reggel például hosszas eszmecserét folytattam a bal lábfejemmel (grööö, huhhh, eöhh), majd a fejem fölött tekergő nyekergővel (olyan valami, amit felhúznak és forog körbe, színes valamik lógnak rajta és muzsikálni is tud. Balázska barátom dobott meg vele) határozottan közöltem, hogy nem járultam hozzá, hogy tevékenységét megszakítsa (őőő!, eühh!). Apával az általános gazdasági helyzet romlását elemeztük (grrr, krrr, höhh). Apa ugyanis nehezményezi, hogy miután megtörölget, bekrémezi a popsimat és épp adná rám a tiszta pelenkát, na akkor én még kakilok egy adagot, persze a tiszta pelusra, meg a pelenkázó asztalra, meg Apa nadrágjára, a markába, stb. Anyának általában udvarolni szoktam (glöö. lelelele), hogy ne legyen muszáj megennem az összes kaját, de ő hajthatatlan. Pedig én szombat óta fogyókúrázom, alig eszek 30-40 mili tejet, a koromnak megfelelő 120-150 helyett. Hiába, itt a bikiniszezon. Persze, Anya és Apa ígérnek fűt-fát, csak egyek már. Ha még egy-két napig tartani tudom magam, szerintem írásba is adják majd az ígéreteiket.
Most már megyek is, fejlesztenem kell a kommunikációs készségemet. Egy papírzsepivel gyakorlok.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr49113172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.07.07. 10:04:39

Szia Kishaver
Ahogy telnek a napok Te egyre szebb és ügyesebb vagy. Tudod az a játék egy kissé becsaposdi. Én is amikor még kis srác voltam,mint Te, nem ilyen nagy mint most az egy év 4 hónapommal, azt hittem hogy nem vagyok egyedül a szobában, az a játék a fejem fölött vigyázott rám,énekelt nekem, hogy én biztonságban érezzem magam. És képzeld, nem felesel vissza, amit mi mondunk, az ugy jo,megért minket.Imádtam nagyon. Majd késöbb használhatod kapaszkodónak is, amig elbir, csak a szülök meg ne lássák,mert kiakadnak. Turpisnak kell lenned.
Engem felfedeztek és lennébb költöztettek az ágyban,addig jó magassan voltam.
Várom az agusztust. Te várod?
A gumi csizmát ne feledd, még addig rádszólók.Tudod, megyünk tatával gombászni.

Balázska 2007.07.10. 14:44:28

Szia Picurka
Rég nem hallottam Rólad semmit. Panaszt szintén a titkárnödnél kell tenni? Akarlak látni minden nap, és jó hireket hallani Rólad.
OK?
süti beállítások módosítása