Áronbaba 2007.12.12. 08:21

Hívatlan vendég

Középfül Gyuszi nekem egyáltalán nem barátom. Mégis a vendégszeretetemet élvezi immár egy hete. Ő tulajdonképpen Bac Iluska búcsúajándéka, őt hagyta itt a kis hamis maga helyett. Hát nem örülök. Ennek a Gyuszinak a társasága dobhártyarepesztő a szó szoros értelmében. Úgyhogy a programom már a mindennapos doktori vizitekkel is bővült, amikoris kimossák a fülecskémet. Most aztán csak kisasszonymódra pancsizhatok, szigorúan ügyelve arra, nehogy a felsőtestem felső régiója bevizeződjön.
Majd csak meggyőzzük valahogy Gyuszit, hogy távozzon el melegebb éghajlatokra.
Persze a napirendnek megint fuccs. Séta ismét nincs, így aztán hódolhatok új szenvedélyemnek a felállásnak. Újabban Anya nadrágjába kapaszkodva is talpra nyögdécselem magam. És sóhajtozási technikámat is a tökélyre fejlesztettem.

Mennem kell. Ti pedig kerüljétek el a Gyuszikat meg az Iluskákat.

ÁRON

9 komment

Címkék: bababaj

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr85261132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rossel Olivér · http://www.rosseloliver.blogspot.com 2007.12.12. 11:12:35

Azt hiszem nem a legjobb társasába keveredtél, ami a barátkozást illeti, remélem hamarosan jobb közösségbe keveredsz, de azért szerencsére nagy galibát nem okoznak ezek a kellemetlen látogatók, hisz álldogálni azért még így is akad kedved, szóval stramm legény, vagy én is ilyen szeretnék lenni. De a jövő tapasztalatait ellősegítendő, megsúgom, hogy vannak Gyuszik, akikkel érdemes barátkoni, mint pl az én nagypapám, és nagybáttyám, szóval csak jól kell tudni választani. Sikeres gyúgyulgatást Olivér

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2007.12.12. 11:29:37

Áron barátom, erre szokták mondani, hogy szegény embert az ág is húzza! De úgy látom, hogy a fitnesst azért nem hagytad abba :) Még jó, hogy tél van és anyukád hosszú nadrágot visel :)
Gyógyulást!
Boti

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2007.12.12. 11:45:13

Szia Áron!

Szegény, gyorsan kergesd el Gyuszi barátodat, de úgy hogy sose jöjjön vissza többet. A doktorbácsihoz kitartás (én sem szeretek oda járni)

Lilibaba

Csengebaba · http://www.csengebabaelete.blogspot.com 2007.12.12. 14:51:30

hát, hallod! én kényszerből, mindenféle Ilona és Gyula névű ismerettség nélkül orvoskézre kerültem, úgyhogy kerülöm fentemlítetteket! Hát te meg baráti viszonyt ápolsz velük? Ejnye! Mondd me anyukádnak máskor figyelmeztessen, hogy ne állj szóba idenekkel, különüsen Ilona és Gyula nevűekkel. Vigyázz magadra! Én megyek, mert sürgős ordítanivalóm van a gyógytornász néninél.
Puszi a Pocidra!
Csengebaba

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2007.12.12. 15:54:19

Szia Áron!
A kölesgolyó bioköles. Bioboltban vagy nagyobb áruházban lehet venni és igen, pici tengeri sót is tartalmaz. De olyan kis mennyiségben, hogy alig érezni. És hát a magamfajt a nagylányok már ehetnek kis sót! :) :) Szerintem anya neked is megengedhetné. Én is csak napi 5-10 golyócskát kapok, márha anyának eszébe jut.
A Sinlac, az meg a mostani kedvencem: szentjánoskenyérmag őrlemény, a patikában lehet kapni és a doktornéni írja fel. Tejmentes, gluténmentes, mindenmentes. Fini édes íze van. Keress rá a Google-ban és minden infot megtudsz róla. Ja, amúgy én magában eszem, de lehet főzihez is adni sűrítés gyanánt, vagy gyümivel.
Pussz, Lillus
Ja, képzeld, a héten apát is meglátogatta Középfül Gyuszi, ő is minden nap jár fülmosásra a kórházba! :(

TomiBeniAnyája 2007.12.12. 17:59:24

Drága Áromkám!
VRúgd ki az álbarátokat,mert csak a bajt hozzák rád! Gyógyulj meg gyorsan:)
Pusza

Ingrid 2007.12.12. 20:45:48

Nos, ez a Gyuszi nem egy kellemes társaság, én úgy sejtem...
Miatta még a sétád is ugrott, de úgy érzem a soraidból, hogy jól viseled.
Egy kicsi hős vagy, Áron.

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.13. 08:37:32

Áron drága, barátkozhatnál kellemesebb fazonokkal is. Remélem ezzel a bejegyzéssel vérig sértetted és már tovább is állt.

Balazska 2007.12.14. 14:07:35

Édes kis Mackóka
Gyógyulást kivánok Neked,kergess el minden Icus-picust meg Gyuszikat. Én nem tudok menni most Téged látogani, de küldöm mamát, Ö meggyógyit majd a jelenlétével. Igazi jó hatással van az emberre. Nállam mindig bevállt a mama és tata kúra.
süti beállítások módosítása