Előszó:

Gyerek: "Anya, Jézus mindenre képes?"

Anya (szórakozottan hümmögve): "Öhm... hát persze..." /porszívózni balra el/

Első felvonás:

Gyerek: "Jó lenne egy kistestvér. Lenne kivel játszani."

Anya (empatikus mosoly és fejsimogatás): "Hát, igen..." /mosogatni jobbra el/

Középső felvonás:

Gyerek: "Egy testvér olyankor is jó, amikor el kell pakolni a játékokat. Akkor ketten raknánk."

Anya (empatikus bólintás): "Nos... igen..." /főzeléket kavarni előre el/

Utolsó felvonás:

Gyerek: "Kitaláltam, hogy mit kérek Karácsonyra. Egy IKERTESTVÉRT."
Anya (meghökkenve fejet felkap): "Hát tudod, az embernek ötévesen már nem szokott ikertestvére születni..."

Gyerek: "De hát a Jézuska mindenre képes. Én mindent átgondoltam: egy kisbabával sok a baj, nem tud járni, beszélni, játszani. De egy ikertestvér!! Játszik, elpakolja a játékokat... ikertestvért kérek Karácsonyra." /és elégedetten épít tovább/

Anya: "Khmmm...hmmm..." /teregetni hátra el/

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr454765171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2012.09.13. 23:36:13

" Én egy kisöcsit kérek szülinapra,
ha jó leszek apu meg is adja
és az lesz majd a nagyszerű
az anyukát is meglepjük"
Vagy valami hasonló.
De jó lenne ha így működne!
És igen, boldog ötéves öntudat...

Timocska_ 2012.09.14. 09:23:35

Hát, ha az ikertesó nem is, de egy kistesó még összejöhet! ;-)

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2012.09.16. 23:41:16

Gneke, nekem ismerős ez a dal :D

Amúgy most elárultam zugolvasói létem :S

Zsibrák 2012.09.18. 19:26:51

@gneke és Timi: Anyuka nagyon meglepődne és megörülne, feltéve ha a kisöcsihez neki is lenne biológiai köze :)

Wildshycu: örülök a találkozásnak!
süti beállítások módosítása