Ott hagytam abba legutóbb, hogy elmúlt a szombat, elmúlt minden eszem-iszom-dínom-dánom és Anya hétfőn angolosan távozott a dolgozóba. Hát, egyikünk sem volt elragadtatva az események ilyen fordulatától. Hanem, annyit csak nyertem az ügyből, hogy most már belátja, hogy titkárnőmnek, komornámnak és gondozómnak lenni egyszemélyben a világ legjobb pozíciója, a lehető legjobb karrier. Mondanom sem kell, én ezt már rég tudom.

No, de hogy mi köze mindennek még mindig a szülinapomhoz? Roppant egyszerű. A dolgos hétköznapok után mindig eljön az a cuki kis szombat-vasárnap páros, amit úgy szeretek. És ezúttal nagyon szerettem, mert nemcsak megesett a mindenszombati állatkerti látogatás, de illatos hortobágyi palacsinta is rotyogott a sütőben, ami biztos jele volt annak, hogy vendégsereg van érkezőben. És úgy is lett. Apró lakunkat elárasztották a barátok, minden négyzetcentiméteren volt néhány játék, szakadt csomagolópapír, borospohár, perecmorzsa és a házibulik egyéb ezer más elmaradhatatlan kelléke.

Az est fénypontja a torta volt, melye a gyertyát többször is elfújtuk, majd alkalmam volt megtekinteni egy nagyon színvonalas előadást, melynek első része egy bohó(c)zat volt, második része egy hullahopp-karikás bemutató, amit zsonglőrködés követett. S miközben a felnőttek a nappaliban ünnepeltek, mi, az ifjúság, ízekre szedtük a lakás többi részét, beleértve a fürdőszobát is!

Íme a fotós dokumentáció:

 

 

 

 A barátok, a torta és a hangulat.

 

 

 

 

 

 

Két szép bohóclány.

 

 

 

 

 

 

 

Leesett állal bámultam az előadást.

 

 

 

 

 

 

Minden úgy esett meg ahogy elregéltem.

Áron

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr311162632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaruszja 2009.06.04. 07:10:54

Áronkám, te aztán nagykanállal habzsolod az életet! Igazán szuper szülinapi bulid volt! Azt sajnálom, hogy komornád, titkárnőd és gondozód más elfoglaltságra is kényszerült :( De mindannyiunkra ez vár sajna.
üdv: Boti

masika 2009.06.04. 11:27:49

Amindenségit, nem kevesen voltatok! Elhiszem, hogy nagyon élvezted a dolgot, gondolom azért Anya annyira nem örült, hogy szétkaptátok a lakást, és annak sem, hogy dolgoznia kellett menni!
Puszi a kobakodra!

Ingrid 2009.06.04. 12:24:58

Neked aztán sikerült belecsapni a közepébe :) Ilyen bulit még mi sem láttunk, pedig mi sem esszük kiskanállal... ;)

A bohcos előadás biztosan klassz lehetett, szemrevalóak, tehetségesek az előadók :)

thinuviel 2009.06.04. 12:32:23

Hát, csodás ünneplés lehetett! Le vagyok én is nyűgözve! És ki bírja nehezebben a dolgos hétköznapokat, te vagy anya?

gneke 2009.06.04. 18:10:34

Én is szívesen lettem volna ünnepelt nálatok..vagy legalábbis vendég.
Boldog születésnapot Áron!

CsöppkeCsillus 2009.06.04. 21:04:59

Hű, nemsemmi bulid volt hallode:) De egy ilyen tündéri kisfiú meg is érdemli!

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.06.29. 16:06:14

Isten éltessen Áron! Ne haragudj, hogy megkésve írok. Apor, Anita
süti beállítások módosítása