Ez a tavasz csúcsforgalmi szezon, úgy tűnik,hol én jövök-megyek, hol hozzánk jönnek-mennek vendégek, még arra sem volt időm, hogy beszámoljak a Nyuszival való (majdnem) találkozásomról. Pedig nagyon rendes manus az a Nyuszi, mindenhová pijostojás-t rejtett el Papóék kertjében, és soksokajándék!!!!-ot is hozott, mégpedig autót és Annapetikönvetmegagejgőt. Meg is állapítottam elégedetten, hogy Üdes esz a Nuszi!

Az ugyan igaz, hogy a locsolóverset Apával duettben adtuk elő, de ennekellenére szekérderéknyi tojást sikerült összelocsolkodnom,aminek jó része csokitojás volt, nagy megelégedésemre. A csokitojások pedig, talán formájuknak is köszönhetően gyorsan gurultak le a torkomon, minek következtében remek kis viszketős bubik leptek el habtestemet. Ezeket a csinos kis dudorokat felhasználva aztán pillanatonként elvonhattam Anyát a mosogatás-portörlés-szekrényrendezgetés, stb  soha megszűnni nem akaró folyamatából,mondván, hogy Ana bibi,puszil mekk! Anya pedig engedelmeskedett, amikor pedig már nem volt hajlandó, akkor csatasorba állítottam a plüss állatkertet és végigpusziltattam velük egyenként az összes bibis testrészemet, majd a sor végére érve, keztem előlről. Fent említett szülőm módfelett örült az így nyert félórának.

Hanem amikor a kiütéseim elhalványultak, úgy éreztem ideje megmutatnom a világnak visszanyert jóképűségemet, így aztán egykettőre királykisasszony barátnőmnél találtam magam aki igazi palotában lakik. Romantikus programokban nem volt hiány és segítségem is akadt az udvarlásban. No meg a csintalankodásban, khmm...

 

Kedves családom.

Szerencsére kiengedtek minket az állatkertből.

 

 

 

 

 

A baráti köröm illusztris tagjai.

 

 

 

 

 

 

 

Sok kisember egy hintában is elfér.

 

 

 

 

 

 

Azt a kecskét hazavihetnénk, Apa!

 

 

 

 

 

 

 

A vácrátóti arborétum nemcsak szemnek, de fülnek és orrnak is ingere.

 

 

 

 

 

 

 

Együtt mindhárman. Ritka pillanat.

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr951078975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinuviel 2009.04.22. 06:00:52

Nagyon sok és jó programok! ÉS még engem meg sem locsoltál.... Az az arborétum nekem is tetszett volna tuti!

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.04.22. 09:13:36

Te sem unatkoztál...
Hűha,1 hónap múlva szülinap?
Boldog hófordulót!

Kismaruszja 2009.04.22. 09:37:21

Remek programokat csinálsz te a szülőknek :) Micsoda igazságtalanság, hogy a csokitól kipöttyösödsz! Csak óvatosan akkor a guruló csokitojásokkal és társaival. Én is annapetisgergős könyvet kaptam :) A közös családi fotó nagyon tetszik nekünk, tessék többször hármasban fotózkodni.
Botiék

masika 2009.04.23. 18:36:28

Nagyon hiányoztál már, de hát megértem, hogy a sok program mellett nem sok idő marad az írásra!
Szuper helyeken játál ismét, a családi fotó tényleg nagyon jó! (lenne egy tippem ki csinálta)

RKriszta 2009.05.01. 22:21:06

Jó titeket újra látni...
:-)
süti beállítások módosítása