Ezen tetteket követtem el az utóbbi hét leforgása alatt:

 

Júliával versenyt visítottunk. Sajnos a döntéshozatal előtt a zsűri átmenetileg megsüketült.

 

 

 

 

 

 

Kerimamival lepertusodtunk. Ugye, nem csak szerintem igazságtalan a poharaink méretbeli különbsége?

 

 

 

 

 

Apával felfedeztük Kisvakond lakását. Egy bottal ajtót fúrtam neki, hogy kijöhessen. Biztos nagyon örült.

 

 

 

 

 

 

 

Kozmetikai szalont nyitottam a szobámban található bútorok és egyéb tárgyak számára. A fél kilós Sudokrémből jutott az arcomra, hajamra, a kanapéra jó vastagon, a frissen mosott ruhák mindegyikére és minden plüss barátomra. Apropó, a kanapé eladó!

 

 

 

 

 

 

 

Három új fogat növesztettem és gyakran meghatódtam.

 

 

 

 

 

 

 

Hivatalosan is megnyitottam a 2009-es tavaszi homokozószezont.

 

 

 

 

 

Ennek a képnek története van. Egy kis műanyag kanalat elcseréltem egy labdára. A labdát elcseréltem egy marék műanyag halra. A műanyag halakért cserébe rápattanhattam erre a príma kis mocira.

 

 

 

 

Csináljátok utánam!

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindenkinek hasonló mozgalmakat kíván barátsággal,

ÁRON

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr351011814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.03.19. 13:58:55

Ez ám a kép- és mozgalomkavalkád :)
A homokozószezon megnyitása osztatlan sikert aratott kis barátnődnél :)

Kismaruszja 2009.03.19. 15:07:19

Kicsit zűrösnek tűnik az elmúlt hét a fotók alapján :) De mindenképpen Áronosak :)
üdv: Boti

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.03.19. 18:17:21

Fedves Barátom!Kérlek térj be hozzám,és vedd át a díjadat!(a kanapét sudokrémestől árulod?kérj plussz pénzt az extrákért!!!)Pacsi

MarcsiTobie 2009.03.19. 18:23:00

Hallod-e koma Te aztán aktiválsz. A szüleid meg csak bírják szusszal...
Anyukádnak sikerült levakarni azt a sok krémet? Nagyon szeretheted manipulálni a különösképpen "lubrifikáló" kenőanyagokat, ugye?
(Lásd multkori étolaj a konyhakövön...)
Még mindig nagyon aranyos a huncut kis pofikád....
Az ùj frizura meg... csùcs!
Nekem még csak enyhén serken a séróm, de várom már, hogy belekapjon a La Manche szele...
Anyukám üzeni, hogy várja ám a Te Anyukád válaszát.
Na pussz,
Tobie (aki lassan egy éves lesz...)

RKriszta 2009.03.19. 21:01:58

Nagyon jól szórakozott az egész család, mikor felolvasó partyt tartottam a blogotokból.
Nagyon köszönjük!!!
:-)

CsöppkeCsillus 2009.03.20. 06:29:06

:)))))))
Homokozószezon :D
Sudokrém... :D Azért nemsemmi kisfickó ez az Áron! :))

thinuviel 2009.03.20. 06:33:28

A popsikrém nálam is menő!!!! A fognővesztés az biza fájdalmas.... Az idei homokozó-hintázó-csúszdázó-szezonra már én is nagyon várok. De holmi varrott buksi majd egy torokgyulladás egyelőáre meggátolt a szezonnyitóban.

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.03.20. 06:55:27

Akkor ezek szerint nem unatkozott senki tifelétek! :)

BPanka 2009.03.20. 09:43:34

Nekünk a fantasztikus üzleti érzéked tetszik a legjobban. :-) Műanyag kanálból kismoci... Lehet, hogy a jövő Bill Gates-ével van dolgunk? Egy vérbeli üzletember! :-DDD
Puszilunk: Borka, Janka, és az anyukájuk
süti beállítások módosítása