Nem tévedés a cím kedves barátaim, én vagyok az a szegény elhanyagolt gyermek. Szomorú történetem, amelyet most megosztok veletek, hogy okuljatok belőle, már múlt szombaton elkezdődött. Igen, aznap lettem másfél éves. Tudom, hogy nem olyan óriási dolog ez, hiszen sokunkkal megesik a másfélévesség, de ez nekem egyszeri alkalom volt, így méltán számíthattam szüleim részéről némi extra figyelemre!!! Na, nem úgy lett. Anya már korán reggel elment valami kompresszusra vagy mire, de akkor még megértőnek mutatkoztam: a nagyon tehetséges gyermekek megérdemlik, hogy néha velük is foglalkozzon egy kicsit Anya.

És azután, hétfőn, elkezdődött a borzasztóság... Anya minden áldott reggel puha puszit nyomott a kobakomra és elkacsázott más gyerekekhez! És vitte a sok színes könyvet, és egyéb kincseket is, amiket pedig úgy "átdolgoznék" én is! És élvezi! És szereti! Felháborító! És így akarja folytatni egészen Karácsonyig!

Persze én harcolok... azzal kezdtem, hogy jól felbosszantottam a dadusomat, tisztességes nevén (B)Ibit, hátha elpanaszolja Anyának, aki mérgében itthon marad. Nem jött be. Aztán nem akartam enni, hátha Anya, látva éhségsztrájkomat, zokogva rámborul és esküt tesz, hogy még legalább öt, de inkább hat évig nem mozdul el mellőlem egy percre sem. De ez a módszer sem hatott. Próbálkoztam a délutánnemalvás megerőltető technikájával is, hátha kimerült szülőm nem bírja majd a megterhelő két műszakot. De sajna, akaraterőm nem bizonyult elég erősnek és belealudtam a nagy tiltakozásba.

És, amikor azt hittem, hogy ezek után már rosszabb nem jöhet, hát jött. Csütörtök reggel arra ébredtem, hogy se Apa, se Anya sehol és nem is láttam őket egészen vasárnap délutánig! Felháborító! De ebben legalább volt egy jó dolog is: én vigyáztam ezidő alatt Mamára és Tatára és nagyon jó fejek voltunk mindhárman!

Most megint együtt vagyunk itthon, mi hárman: Apa, Anya és én. Úgyhogy megyek és ki is használom, hogy a fejükre mászhatok.

ÁRON

13 komment

Címkék: baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr81797946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.12.01. 16:59:08

Szerintem örülj, hogy végre nem lesi anyud minden mozdulatodat, a dadus talán nem olyan szigorú és kérj többször ilyen szupi szabadságot a nagyszülőkkel :) Nálunk is érik már valami ilyesmi, kiváncsi vagyok, mikorra?
üdv a másfél éves barátomnak: Boti

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.12.01. 16:59:39

Áron barátom! Ez teljességgel vérlázító! Azt hiszem ideje egy szakszigyűlést összehívni. Az én anyukám is lelép, a színes könyveivel, de szerencsére csak egyszer egy héten. Viszont holmi bölcsi nevezetű műintézménybe készül anya beiratni. Esküdözik, hogy csak augusztustól fog oda vinni, node ki tudja! Szóval Áronom, tiltakozzunk!

Ingrid 2008.12.01. 19:58:06

Kis másfél éves barátunk!
Meghatódva és együttérzőn olvastuk bejegyzésed elhanyagoltságodróL, de ezzel együtt örültünk Anya és Apa kettesben töltött hétvégéjének.
Azért nagy kópé vagy te hogy ilyen kis fortélyokat bevetsz, hogy elérd a célod ;)

cucka 2008.12.02. 18:19:36

Drága kis Másféléves Nagykópé! Látom, azért mégiscsak megtalálod a módját annak, hogy ne legyél túlzottan elhanyagolva! :)
Csodaszép a téli köntösötök! :) Finom és diszkréten elegáns. :)

masika 2008.12.02. 22:00:19

Drga Áron, hát ezért a sok-sok napi kihagyás, már nagyon hiányoztál nekünk! Közben igazi másféléves nagyfiú lettél!
Puszi a kobakodra, és ne bánd, ha Anya és Apa kikapcsolódik egy kicsit, utána sokkal több energiájuk marad rád!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.12.02. 23:40:16

Gyönyörű lett a téli köntös... Apukád nagyon ügyes és abszolút nem tétlen :)
Puszilunk Benneteket!

Klari · http://klarabereczki.blogspot.com/ 2008.12.03. 20:45:52

Tudom, nem jó érzés elhanyagoltva lenni, no de anya szerintem bepótolja. Én örülök hogy anyáék tudnak kikapcsolódni is , és hogy ott van neked Ibi meg néha a nagyszüleid. Igen tudom, én is elhanyagoltalak és rég nem láttalak, meg kellene beszéljek anyuddal egy találkozót. :)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.12.04. 12:18:27

Te Áron, hova járkál az ANYA??
Hmmm..

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.12.04. 12:19:10

ja és szupi a karácsonyi design

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.12.04. 12:33:03

Ó te szegény kis elhanyagolt... na valld be, azért élvezted a szabadságot. ;-) Pár év múlva már te fogod bíztatni anyát és apát egy-egy ilyen hétvégére. :-) Csak akkor már nem a nagyiékhoz akarsz majd menni, hanem házibulit akarsz rendezni otthon. :-)

Zsuzska 2008.12.04. 13:52:14

Isten éltesse a kis másfél éves "elhanyagoltat":).

A blog karácsonyi look-ja szuper, itt Apa van a háttérben??

Képzelem milyen nagy örömet szereztél a nagyszüleidnek azzal,hogy 4 napig vigyázhattál rájuk.Remlélem szófogadóak voltak és csak azt tették ami a te kívánságod, óhajod volt.
Sokszor puszilunk kicsi Áron, már nagyon hiányzol nekünk!

Brunga · http://www.brunga.ro/ 2008.12.04. 20:47:13

A nagyszülők szerintem még azóta se pihenték ki a fáradalmakat :))

Örülök, hogy tetszik az új fejléc :)

Pankababa 2008.12.05. 12:52:00

Biztosan kapsz majd még valami kárpótlást, ha mástól nem is, majd a Mikulástól!!!
süti beállítások módosítása