Áronbaba 2008.10.19. 19:50

Ruccantunk

Péntek éjjel Anya olyat álmodott, hogy az nekem 5 óra önfeláldozásomba került. Ugyanis betuszkoltak az autónak nevezett modern paripánkba és elvágtattunk Szatmárra, anyai nagyszüleimhez. A rohamakciót - tekintve spontán jellegét - rövid és felszínes csomagösszeállítási hadművelet előzte meg, melynek során rengeteg fölösleges dolog került az utazótáskákba, a létfontosságú kellékek pedig itthon visszavártak bennünket. Bár a dicsekvés nem méltó úriemberhez, de az álszerénység még kevésbé, ezért be kell vallanom egész úton példásan viselkedtem. Rendkívül hálás közönségnek bizonyultam, amikor Anya bábszínházat rögtönzött nekem, másfél óráig élveztem a produkciót, egészen addig amíg az előadóművész be nem rekedt és átálltunk csendesfoglalkozásra.

Mondanom sem kell, a hétvége Nagyival és Papóval több volt mint remek: macskát kergettem, négykézláb végigbrummbrummoztuk a házat a nagyszülőkkel és amikor a végére értünk, kezdtük előlről. És eközben mit csinált Anya és Apa? Szemtelenül sokáig lustiztak reggel, ágyban itták meg a kávéjukat is és bátortalan közeledésemre közölték, hogy ők most kettesben épp Hawaiion vannak, úgyhogy csak nyugodtan cirkáljak még pár kört Papóékkal.

Sajnos meg kellett állapítanom, hogy Szatmáron legalább kétszer, de inkább háromszor olyan gyorsan telik az idő, mint máshol, úgyhogy pillanatok alatt elrepült a hétvége és én ismét az autóban találam magam, hazaúton döcögve. Itt ismét vállon kell veregetnem magam: az öt órából négyet brilliánsan elütöttem. Az ötödikről pedig most ne is beszéljünk.

És akkor íme a fotográfiák:

 

 

Szorozzátok meg a macseket öttel és adjatok hozzá két nagyszülőt. Ez volt a hétvégi játszópajtási köröm.

 

 

 

 

 

 

Bebújtam a fáskosárba. Még jó, hogy nem csak kályhával fűtenek, mert egyébként a szó szoros értelmében is tűzrőlpattant lettem volna...

 

 

 

 

 

Halló, Micimackó? Gyere gyorsan, megtaláltam a Nagyi mézesbödönét!

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr82721966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2008.10.19. 21:34:03

Igazi nagyfiú vagy Áron, irigylem anyáékat hogy ilyen jól viselkedsz utazás alatt:-)
Bizony a nagyszülők mellett gyorsan telik az idő, szerintem nemcsak anyáék voltak Hawaii-on, hanem te is.

Evon · http://kisvince.blogspot.com 2008.10.19. 22:10:10

Klassz lehetett a kiruccanás! Főleg Anyáéknak! Én is mennék Hawaiira szívesen :-)

Lidia · http://szekrenyeslidia.blogspot.com 2008.10.20. 04:40:51

Nahát, ez aztán a hétvége!

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.10.20. 08:22:56

Ööööö hosszú úton nyugiban maradni, komoly teljesítmény! Dícséretes. A macskakomáid nagyon csinosak lehettek!

masika 2008.10.20. 10:45:15

Jaj de szuper villámprogram! Anyáék Hawaii-on, te meg a nagyiéknál!!!! Macskakergetésben már Én is profi vagyok!
Puszi:
Lili

Panka 2008.10.20. 12:22:12

Ó, ez remek hétvége lehetett! Mind anyáéknak, mind neked. Az ügyes utazásért pedig külön dícséretet érdemelsz. (Az utak ötödik órájáról pedig úri körökben nem beszélnek - ezzel egyetértek. ;-) )

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.10.20. 12:26:27

Tündéri kisfickóról tündéri képek! Áron, képzeld nekünk is egy ilyen fekete cicusunk van szép sárga szemekkel. :)

RenátaAnya · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.10.20. 13:50:06

Na és Micimackó megérkezett?? :))

Ingrid és Helénája · http://www.simoningrid.com 2008.10.20. 23:00:19

Hiányoltunk a Costa Blancán kicsi barátunk! Bár látom jobb helyed is volt Hawaiion, főleg Anyáéknak ;)
Sokszor emlegettünk ám!

TobieAnyu 2008.10.21. 18:31:04

Szia kismanó,
De csudajó lehetett Neked ott Szatmáron... én mindig tudtam, hogy az egy szuper hely.... :o)))
anyáékra meg ne orrolj, nekik is kijár és kis Hawaii :o))
na további jó huncutkodást kívánunk,
a Tobiecsalád

klari 2008.10.21. 20:39:16

orulok, hogy jol telnek a napjaid, es aminek meg nagyon orultem...hallottam es olvastam sot lattam, hogy anyukad ratalalt egy uj dadusra. Remelem mar megszerettetek egymast es remelem jobaratok is vagytok vagy lesztek. Jo jatszast vele. Anyanak pedig uzenem, hogy az o blogjan nem tudok kommentelni, es remelem hamarosan lesz meg idonk talalkozni, dumcsizni, sot, Aron baratom, a veled valo jatszas is hianyzik nekem, csak sajnos sok a dolgom is a gyerekekkel valo jatszason kivul.

cucka 2008.10.22. 23:59:09

Már megint kergetjük egymást, pedig olyan jó lett volna Benneteket újra látni! :) (holnap indulunk Szatmárra)
Élményekben gazdag napjaitok voltak ezek szerint ismét! :)

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.10.26. 13:34:25

Anyá meghívja anyukádat egy játékra! Kukk a blogunkra!
süti beállítások módosítása