A nagy jövés-menésben hirtelen 15 hós lettem és eszembe jutott, hogy rég nem irtam összefoglalót arról, hogy miként is élek meg milyen isvagyok, meg ilyenek...

Paraméterek dolgában, szinte 11 kilósan indultam nyaralni és kevéssel 9 fölött tértem vissza. A karcsú vonalvezetésnek tehát mindenképp jót tesz egy kis kiruccanás. 80-86-os holmikat hordok, ebből következtetni lehet a magasságomra is, másból azomban nem, mert a szabócentis, az biza hozzám sem érhet!

Mindenevő vagyok, ha leszámitjuk azokat a dolgokat amiket nem vagyok hajlandó izlelőbimbóim közelébe sem engedni, utóbbiak száma khm... óriásinak mondható. Azért a gyümölcsök lecsúsznak, a húsok is, gyengéim a tésztafélék, natúr joghurtok. Néhanapján a főtt zöldséget sem köpöm ki, különösképp a kerek dolgok gurulnak le a torkomon, mind zöldborsó, kukorica. És formájukon mit sem változtatva gurulnak aztán ki belőlem, na de erről a témáról úriember mélyen hallgat. Tehát, ha már mindenképp enni kell (márpedig annak aki az én anyám gyereke annak muszáj legalább napjában egyszer), akkor inkább a sós-savanyú izek jöhetnek, az édestől határozottan tartózkodom, a préselt levektől meg egyenesen kiráz a hideg. A nem emészthető rágcsálnivalókhoz sokkal pozitivabban viszonyulok, például szivesen szopogatnék kóláskupakot, de anya ilyenkor elég morcossá tud válni.

Naponta átlag 12-12 és fél órát töltök alfában, rendszerint 10 és felet éjjel, másfél-kettőt pedig kora délutáni kezdettel. Továbbra is a tyúkokkal fekszem és a kakasokkal kelek.

Fogaim száma a legüjabb kutatások szerint hat: 2 alsó és 2 felső metsző és két alsó rágó és nincs is jele újabb fogzási szándéknak részemről, nem is leszt, hagyjanak má békén ezzel a témával. A elől levőkkel megoldottam a dizájnt, a hátsókkal rágok, oszt kész.

Továbbra is kedvenc tevékenységem az egész napon át tartó intézkedés, futkosás, lépcsőre fel, onnan le, lerámolás, kipakolás. Szeretek kupakot csavargatni, gombokat nyomogatok szenvedéllyel.

Értelmes szavaim száma kábé 10: anya, mama, tata, baba, néni, tea, nem, ritkán autó, labda, apa. Áronizmusból sokkal több van: tátá (minden ami Apával kapcsolatos), didi (dinnye), tütü (autó), cici (cica) és a többi amiket nem lehet fonetikusan leirni, és jönnek még a hangutánzók: sss (a vonat), brrr (autó), mekegés, bégetés, vau-vau, patkü dobogás, pffff (hajó).

Amit nem csinálok: nem pisilek és nem kakilok bilibe, nem iszom segitség nélkül pohárból, és a folyékony cuccok felét lelöttyintem a kanálról. Nem ülök helyben egy pillanatig sem. nem alszom el segitség nélkül: cumisüveg vagy pedig Anya vagy Apa simogató keze.

És mintha visszatérőben lenne a szeparációs szorongásom.

Ez egy szeletke belőlem 15 hónaposan.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr8644780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.09.02. 14:55:19

Ez éppen így Áronos :) A muszklijaidat azért sajnálom, növeszd vissza őket mielőbb. Az alvás terén abszolút megértelek, minek is annyit szunyni?! És azt hiszem, elég jól elkommunikálnánk már együtt is :)
üdv: Boti

szilda 2008.09.02. 15:37:28

Én még csak 6 hónapnál tarok, de jó tudni mi vár rám:) KÖszi a részletes beszámolót.
Zuzu-manó

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.09.02. 16:04:25

Szavaidat ittam! Minden hangját értem és megértem a beszámolódnak!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.09.03. 09:17:56

Áron, mostanság nem a sovány fiúk a nyerők! Kicsit kapd össze magad barátom, mert ha így haladsz elfogysz nekem!
A kedvenc elfoglaltságokat nagyon is megértem, Én is ezt teszem, csak még 4kéz-láb:-)
Puszi:Lili

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.09.03. 12:10:48

Szuper kis összefoglaló..:-)

Ingrid 2008.09.04. 10:07:09

Áronkám! Minden úgy tökéletes, ahogy leírtad!
Egy ilyen helyes, kiegyensúlyozott babának szüksége van mégsegítségre, Apára, Anyára, cumisüvegre és némi csínytevésre (gondolok itt a fiókokra...).
Nagyon fogsz tetszeni Helénának, ha legközelebb találkoztok, ezt elárulom!

Gellért 2008.09.04. 12:40:34

Csapj bele a tenyerembe hatfogú barátom, én is ennyivel rendelkezem!És eszem ágában sincs a többit kinöveszteni, mert akkor már nem fogják mondani a kedves,öreg nénik: "de édes,alig van egy pár foga...".

Ami a hízókúrát illeti,itt is társad vagyok, még mindig nem vagyok 1O kiló,így nincs szükségem ruhatáram kicserélésére egyelőre.Szóval akár össze is ülhetnénk pár kalóriadús ebéd-vacsora elfogyasztására.

Zsibrák 2008.09.04. 13:02:41

Botikám, úgy várnám már azt a kommunikálást veled. Egy húron pendülünk, az bizti.
Gellért pajti, meghivlak ma vacsira. A menü: sok krumlpi és hizlalt borjú. Elég kalóriadús?
Hölgyek, kézcsók mindenkinek.
Áron

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.02.02. 21:02:08

Áron!

Nagyon tetszett ez az összefoglaló. Azt hiszem én is írok magamról ilyet 15 hónaposan. Köszönöm az ihletet! :) Apor
süti beállítások módosítása