Nem, még nem mentünk el nyaralni, Csengécske és többiek, csak tengernyi tennivalóm akadt az utóbbi időben. Aminap például erőszakos cselekedet ártatlan áldozatául estem, midőn a sétálón egy háromévesforma kolléga hozzámcsapódott, majd se szó se beszéd ölelkezési szándékkal közeledni látszott. A kezdeményezés nem volt ellenemre, félig lehunyt pilláim alól lestem a romantikus gesztust, de a folytatásban annyi szenvedély volt, hogy erre igazán nem számíthattam. Cuppanós helyett ugyanis akkora pofont kaptam, hogy csak úgy csengett bele a fülem, még az egyensúlyomból is kibillentett. Álltam megdöbbenve, szótlanul, Anya is csak pislogott, mert ilyen szépen csengő pofont ő még életében nem is látott, csak a filmeken. Meg gondolkodott is, hogy most csapjon botrányt, vagy rohanjon oda hozzám zokogva, vagy pedig egyszerűen konstatálja, hogy igen, a gyerek kikerült a dzsungelbe... Végül aztán megbeszéltük a dolgokat, azaz Anya beszélt, én meg hallgattam, mivelhogy percekig nem ocsúdtam fel a döbbenetből.

Mostanában a fogaim is erősen szöszölnek. Mutatom Anyáéknek, hogy ott, rá is harapok, ha bedugják az ujjukat tapizni, de semmi nem hoz enyhülést. Szilárd kaját múlt hét óta nem fogyasztok, csak tej, joghurt, néha egy falás dinnye. Érdekes, hogy a nem emészthető szilárd dolgokat pedig élvezettel gyömöszölöm a számba.

Hogy valami jót is írjak, új mozgásformákat sajátítottam el és gyakorlom rendszeresen. Pl imádok lábujjhegyen járni. Most már hátrafelé is balettezek, aminek néha következményei is vannak. A következmények persze általában fájnak, de még így is élvezem.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr91601688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.08.06. 11:57:49

Megpofoztak Áron??? Nem csodálom, hogy meglepődtél, de a helyedbe Én tuti visszaadtam volna, csak, hogy megtanulja az egyén, hogy nem lehet minden következmény nélkül pofozkodni.

Lidia és Csenge 2008.08.06. 13:02:32

Nahát! Ez durva volt. Mi is azt hittük, elutaztál. Hátha találkozunk még a parkban.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.08.06. 13:11:12

Áron! Ez döbbenetes! Ilyen dolgok történnek ebben a mai világban! El vagyok keseredve!
Remélem azért már elfelejtetted ezt az incidenst, és a fogaid sem rakoncátlankodak sokáig!
Pusszancs a buksidra
Csenge

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.08.06. 21:37:35

Nagyon sajnáljuk ezt a csúnya pofont! De kemény legény vagy Áron. Csak igaza lesz Anyának! Erőszakos szülőknek erőszakos gyereke van. A fogadat pedig növeszd ki gyorsan, mire nyaralni mész, nehogy már ott rakoncátlankodjon :)
üdv: Boti

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.08.07. 07:27:33

A dzsungel már csak ilyen, kicsiszív... Mi Helénával felnézünk Rád, mert az első pofon akadályát hősiesen, bátran és igazán Áronosan vetted. Nagyon sok puszikát küldünk a helyére...
Így pedig biztosan el is felejted :)

Evon · http://kisvince.blogspot.com 2008.08.08. 10:22:06

Kedves Áron! Csuda izgalmas dolgok történnek veled! A pofont nagyon sajnáljuk, de rá se ránts! Már régóta olvasunk, és nemrég mi is elkeztünk blogot írni, gyere nézz be hozzánk te is ha arra jársz! kisvince.blogspot.com
süti beállítások módosítása