Mostanában mindenről késéssel számolok be, de ti ne haragudjatok ezért, igyekszem én rendesen jövögetni, csak hát...
A hétvége kedvenc pillanatairól mesélek ma.
 



Az én kedvenc pillanatom egyértelműen szombaton következett be, mégpedig a baba-mama klubban. Ebben a bizonyos pillanatban a földön ücsörögtem újdonsült barátaimmal, Júliával és Andriskával. Júlia épp az Andris cumiját tesztelte, én a Júliáét rágcsáltam, Andriska pedig egy olyan kiskanállal bíbelődött, amit azelőtt már én is alaposan megdolgoztam. Anyukáink jófejek voltak, nem kapkodtak sem a fejükhöz, sem a szívükhöz, hanem hahotáztak egy egészségeset a mutatványunkon.

















Anya kedvenc pillanata szintén szombaton történt, amikoris Apa felkérte táncolni, én pedig hagyva csapot-papot rohantam csatlakozni, mert tapasztalatból tudtam, hogy itt most jó buli lesz. Máté Péter bácsi húzta a talpalávalót és egyre csak figyelmeztetett: ''Most vigyázz, hogy jól csináld!'' Hát, mi vigyáztunk, kérem, kettőt jobbra, egyet balra, én kapaszkodtam szorosan és a végén családilag eldőltünk, mint egy krumpliszsák.










Apa kedvenc momentumát nem lehet időben lokalizálni. Ugyanis egész hétvégén kitüntetett figyelemben részesítettem és úgy tűnik, hogy anyacentrikusból átmentem apaimádóba. Apa előléptetésével párhuzamosan Anya mindenhatóból kaja-pelus-tiszta ruha kiszolgáló személyzetté degradálódott. Ja, és még jó valamire ez az Anya: amikor mindketten hívogatnak, akkor megtámaszkodok Anya lábában, ha épp ő van közelebb, de csakis azért, hogy szusszanás után repüljek Apa karjaiba.

Egyébként járni nagyon jó. De erről majd holnap.
Addig is verőfényes napsütést mindenkinek, aki a mérsékelt égöv alatt tartózkodik.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr14416333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.08. 11:24:33

Köszönjük a pillanatképeket,,,,,,,szuper!!4

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.04.08. 11:45:29

Áron, én is klubtag szeretnék lenni!
Buksi-simi
Csenge

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.04.08. 15:23:53

Klassz kis családi programjaitok vannak :)
És járni tényleg jó!!! Táncolni is :)
üdv: Boti
Elhanyagolt anyudnak puszik!

masika 2008.04.09. 07:44:46

Micsoda pillanatképek! Nagyon helyesek vagytok!
Látom a két lábon való lét is nagyon jól megy már! Ügyes vagy!

Lilibaba

masika 2008.04.09. 07:46:18

Üzenet: BAbúúúúúúúúúú!
Ez volt a reakcióm a képekre!:-)
Lili

Ingrid 2008.04.10. 08:33:12

Kedvencem a táncolós jelenet (lenne, ha valaki megörökítette volna az írásodon kívül :) )
süti beállítások módosítása