Áronbaba 2008.03.10. 09:32

A betolakodó

Ajjaj! Úgy néz ki, hogy be kell lépnem az önellátók sorába... Anya ugyanis, hát... komolyan érdeklődik egy másik gyerek iránt. Értem én, persze, már akkor ismerte azt a másik fiút, amikor én még meg sem születtem, meg, hogy az évek során eléggé hozzánőtt a szivéhez (a hosszú i továbbra sincs meg). Meg egyébként is, ez egy kis anyátlan, apátlan árva, hát mit akarok én, akit oly sok szeretettel vesznek körül?? És különben is, az ellátásomat nem szükségszerű magam intézzem, mert enni kapok továbbra is, de abban az esetben, ha nem óhajtom elfogyasztani a felkinált ételt, sziveskedjek felkeresni a hűtőszekrényt és kiszolgálni magam. Ami az alvást illeti, Anya közölte, hogy ő készséggel álomba ringat, de ha fel találnék pattani amikor a kiságyban találom magam, hát úgy legyek kedves magamat tovább ringatni. A ringatási módszert ismerem, ugyanis az elmúlt majd' tiz hónapban minden egyes alkalommal jelen voltam, amikor Anya alkalmazta. A játék... hát arról jobb lenne hallgatni. Anya szerint, kiváló alkalom lesz arra, hogy az önálló játszási képességemet kibontakoztassam. Mert ő rendületlenül hisz abban, hogy az a képesség ott szunnyad valahol bennem és alig várja, hogy előtörjön. Én változatlanul úgy érezem, hogy az önálló-játék génem vagy hiányzik vagy pedig annyira elromlott, hogy nem lehet azt csak úgy pikk-pakk kibontakoztatni.
A sétáink változatlanok maradnak és oda nem jön majd velünk az a szegény kis árva. Hál'Istennek!
Most joggal kérdezhetitek, hogy mit tud Anya egész nap foglalkozni egy idegen gyerekkel. Hát, kérem, érdeklődik a tanulmányi előmenetele iránt. Évek óta figyelemmel kiséri az iskolai tevékenységét és most érettségizik is, úgyhogy Anya részéről az érdeklődés maximális. Egyébként, én nem abba az iskolába fogok járni, ahová ő jár.
Ja, és elfelejtettem őt bemutatni: Harry Potter....

ÁRON

11 komment

Címkék: kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr57362402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.10. 12:21:19

Kicsi Áron!
Anya érdeklődése érthető, hiszen nagyon híres, szeretnivaló fiúról van szó, akinek izgalmas és érdekes élete van. De ő csak egy "papír fiú", és képzeld, ha az ő tanulmányai iránt így érdeklődik, akkor mi lesz majd a te tanulmányaiddal.... ;) Megsúgom: körbe leszel érdeklődve de nagyon ám!

Pusszancs!

masika 2008.03.10. 13:51:31

Hát Áron lenne egy javaslatom, bár nem tudom milyen módon folyik Anya érdeklődése HP után.Ha olvassa akkor csüccs az ölébe és olvassa neked hangosan (én ezt nagyon szeretem, főleg, ha közben püfölhetem a könyvet is, ha nézi akkor sincs baj csüccs az ölébe és nézd vele együtt. Hidd el ha elég sokáig ficánkolsz úgyis veled fog foglalkozni:-)

Lili

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.03.10. 13:52:44

Drága Áron barátom! Ne is mondd! Mikor megszabadultunk attól a sebhelyes fejű fiútól azt hittem véget értek a megpróbáltatások, és nem fog lépten nyomon anya kezéből könyv lógni. De tévedtem. Ugyanis a Helikopter (anya egyik beszédhibás tanítványa így hívta a kisfiút) után jött egy félárva kislány, az Abigél, de tegnap annak is vége lett. Most mi jön vajon?

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.03.10. 14:31:59

Áron barátom, teljesen megértem a fotón tükröződő durcás arckifejezésed okát! Azt hiszem, érik a helyzet a szakszervezet elé való terjesztésre! Addig is egyetértek Lilike tanácsaival.
üdv: Boti

Panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.03.11. 17:39:57

Áronkám, Borika azt üzeni, hogy...
Ejnye, azt hiszem mégsem adhatom át ezeket az üzeneteket, nem lenne szép dolog anyukáddal szemben, ugyanis a kisasszony jó nagy huncutságokra akart buzdítani, amiktől biztosan kénytelen lesz rád figyelni anya. Ő már kipróbálta rajtam, így bizton állíthatja, működik a módszer.
(Hm, hát újságok és vezetékek rágcsálása, sivalkodás, anya hajának húzgálása... )

cucka 2008.03.13. 21:41:38

Képzeld Áron, hozzánk is betolakodott pár napra ez a kisfiú, de Hunor taktikája egész másmilyen volt: hagyta, hogy foglalkozzak vele és így hamar túltettem magam rajta! Ma már eszembe se jut más kisfiú, csak a sajátom! Hagyd, Te is Anyát, így hamarabb lesz újra teljesen a Tied! ;) Puszik!

Ingrid 2008.03.14. 08:43:07

hiányzol gyönyörűm... hol vagytok?

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.03.16. 06:36:09

Irgum-burgum, tessék jelentkezni! :) :) Gyertek máááá! :)

Ingrid 2008.03.16. 09:34:44

még mindig hiányzol...

Dominó · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.03.16. 13:28:13

:)))

Dejó, az én anyukám nem szereti ezt a pasast :))

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.03.16. 16:56:41

Ezer éve nem jártam nálad Áron, az a baj az oldalsávbanont pont a lista végén van az Á betű, az elejével kezdem, az aljáig meg ritkán érek le.
No de most bepótoltam mind a 6 bejegyzés lemaradásom, és ég mindig ámulok bámulok, milyen csodaszép vagy. Anya derekát tessék kímélni - kilenc hónaposan még nem ér nyúzni.
Veronika
süti beállítások módosítása