Meg kell mondanom őszintén, hogy bár mindent megteszek annak érdekében, hogy Anya gondolatait uraljam éjjel is és nappal is, néha konkurenciám akad. Anyának ugyanis van egy - szerintem elég káros - szenvedélye. Ő ugyanis olvas. Úgy, kérem! Minden áldott nap kell neki az adag, különben elvonási tünetek jelentkeznek nála. Annyit már elértem, hogy a szemével ne legyen ideje olvasni. De újabban a fülével is tud a kis hamis! Mégpedig úgy, hogy engem tologat közben a babaszekérben. Mindig tudom, hogy Anya milyen könyvet olvas épp a füleivel: Márai bácsi könyvére mélabúsan andalogtunk, hát jó pár kört tettünk, míg azok a gyertyák csonkig égtek! Karinthy bácsi könyvére sokkal tempósabban sétálunk, járgányom időnként heves rázkódásba kezd, ami gyanítom, hogy kapcsolatban lehet a járgányra csatlakoztatott Anyával. Ezen a ponton meg kell állapítanom, hogy sajnos a járókelők nem osztják ezt a rajongást. Itt van például a szemüveges bácsi. Sétálunk, Anya vigyorog nagyokat, ha valaki közeledik, rám néz, hogy higyjék azt, hogy én vagyok olyan vicces. Na most, én rendszerint átalszom ezeket az irodalmi sétákat. És akkor jön ez a szemüveges bácsi és nem átall benézni a kocsiba, hogy ugyan min szórakozik ilyen jóízüen ez az Anya! És Anya lebukik. Bácsi rámnéz, látja, hogy mélyen szundítok. Aztán Anyára néz, kissé sajnálja ezt a szegény kótyagost nőt, aki csak úgy vigyorog bele a nagyvilágba. Aztán ez a jelenet megismétlődik másokkal, kivétel nélkül mind szánakozóan néznek utánunk.

Mostanában egy félreesőbb helyen sétálunk. Olvasunk és mosolygunk rendületlenül.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr44323718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.02.05. 18:14:07

Istenem Áron! Hogy neked milyen szép anyukád van! Itt most meg is állapítottuk, hogy a szemeidet Tőle örökölted :)
Édesek vagytok így együtt :)

Szavazni sajnos nem tudunk: Heléna fokozatosan lett önálló alvásra szoktatva, tehát nem első perctől alszik egyedül.
Két-hátom alkalommal sírta álomba magát, azóta tudja, ha sír ha nem, egyedül kell intézze ;)
Egyik semet nem akartam ikszelni, mert azzal nem sokra mentek :)

Pusszantás!

cucka 2008.02.05. 21:15:44

Mi is szavaztunk ám!:) Hunor első perctől magától alszik el... sokszor kisebbként szopizás közben a mellemen aludt el, majd áttettem a kiságyába és durmolt tovább, de mostanság szopi után átteszem és egy-két fejfordítás és nyögés után, már alszik is :D
...és néha szinte már nekem rossz, hogy mennyire önálló kismanó :(... szerintem én jobban igénylem az ő közelségét, mint Hunc az enyémet...

Nagyon szép vagy, Bea! Meglátva a fotót az jutott eszembe, hogy olyan igazi csinos anyuka lettél! :) Nagyon jól álltok egymáshoz! :)

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.02.06. 07:08:50

Áron! Hogy neked milyen csini anyukád van! :) És most mit olvas, ha szabad tudni? :)
Mi is szavaztunk, én is az első perctől egyedül alszom el az ágyikómban! Nincs is ennél jobb! Na, nem mondom, hogy néha nem esett jól, ha anya is ott volt velem, de ez leginkább a mamiéknál fordul elő.
Na, pááá! Lillus

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.02.06. 08:06:10

Áronkám!
Nagyon szép Anyukád van :)
És a közös fotó is nagyon jó lett!
Hadd mosolyogjon csak Anya magában, úgyis kevés az utcán a jókedvű ember.
üdv: Boti

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.02.06. 10:59:45

Áron! Mi is szvaztunk ám, Én is egyedül alszom. Nekem sokkkal jobban tetszik, mert így nem macerál senki, ha álmos vagyok Anya betesz a kiságyba és már alszom is.
Képzeld az Én Mamim is olvas, bár mostanság csak tankönyveket:-(
Köszönjük a nyálas puszit a monitor nevében is.

Lili

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.02.06. 14:30:56

Áron, gyönyörű mamikád van, és dícséretre méltó, hogy most sem pihen az agya! Az meg, hogy megnézik az emberek, ugyan már. Mikor az anyucim engem tologat a Ferrarimban (tudod, pont olyan mint a te szekered), akkor énekel nekem, vagy grimaszol, ha sírós kedvemben vagyok. Na akkor néznek furán.
Amúgy ez úton is köszönöm Áron barátainak a blogomra érkező névnapos köszöntéseket!

velver · www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.06. 15:10:27

Gyönyörűek vagytok!
Köszi a kilinkelést, nálam is kinn vagytok, nem tudom, észrevettétek-e.
Sajnos az Á betűt az ABC végére teszi, így a lista végén vagytok, de ott vagytok! ;)
Veronika

Gellértke 2008.02.06. 17:25:06

Szívesen sétálnánk mi is veletek, egyrészt a társaság miatt , na meg aztán szívesen olvasnánk együtt és közben nevetnénk, hogy nevetnek.

Pussz

Grétiék · http://www.pajangreta.blogspot.com 2008.02.06. 20:52:51

Jót mosolyogtunk mi is a történeten:)

A szavazásban nincs olyan pont, ami volnatkozna ránk!
Eleinte cicivel aludtunk 8 hós korunkig, aztán egy zord ötlettől vezérelve az ágyba kerültünk! Azóta csak az Etike van és az ágy:) (az alvós, meg mindenes kutya) És nem volt alvási gondunk ....
Puszilunk.......

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.02.07. 19:33:20

Kedves Áron!
Irtam az anyukádnak emailt, remélem megkapja..kérlek szólj neki, hogy kiabálljon ha nem!?
Köszönöm

Áronbaba 2008.02.07. 20:04:18

Kriszta néni, Anya válaszolt is már!
Köszönjük mindenkinek, aki szavazott.
Anya nagyon köszöni a külalakjára vonatkozó megállapításokat.
Mindenkinek nagyon szép két hetet kívánok.
Áron
süti beállítások módosítása