Pár hónappal ezelőtt egy nagyon kedves blogcimborám, Hunor, szobáját készítették elő a szülei és az akció része volt a függönyvásárlás is. Garfieldos függönyt vettek, annak ellenére, hogy a boltban megmondták nekik: csak a kisautós függöny kisfiús és majd kétéves korában a pajti azzal áll elő, hogy tovább egy pillanatot sem alszik ő Garfieldos függönyös szobában, csakis kisautósban. A hír, meg kell, hogy mondjam, letaglózta Anyát. Mert akkor már meg volt varrva, kimosva, vasalva és felakasztva a függöny a szobámban, amin egy fia kisautó sincs, még egy olyan icurka picurka sem, mint egy hangyának a lábfeje. Van viszont bőven rajta Micimackó és annak egész baráti serege. Namármost, Anya aggódva figyelte, miként fogok viszonyulni egyáltalán nem kisfiús függönyömhöz. Én, a megfigyelés gyanútlan tárgya, pedig egyáltalán nem kisfiúhoz illő módon közeledek a függönyhöz, akárhányszor figyelmem középpontjába kerül: hangosan beszélgetni kezdek Szamárral (ő a favorit), cibálom a függönyt, azzal a nyilvánvaló szándékkal, hogy szálljanak le Mackóék mellém a szőnyegre.
Valami kisfiús azért mégiscsak szorult belém. Mostanában ugyanis a legkedevencebb elfoglaltságom két kisautó babrálása a játszószőnyegen. A micimackós függöny alatt.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr19317506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.02.02. 09:49:16

Látom nem kevés közös vonás szorult belénk! Igaz én nem vagyok fiú, és nekem nincsen micimackós függönyöm sem, de azért látom a kedvenc kisautóm nálad is bejön!

Kende és Anita · http://kende.freeblog.hu 2008.02.02. 12:02:35

Nekem is koppra ugyanilyen függönyöm van! :)

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.02.02. 15:14:07

Áronkám!
Hááát, ha a függöny határozza meg, hogy mi fiús és lányos, akkor mit szólsz ehhez? Tegnap anyáék hoztak egy kisautót a nagy áruházból, amit azóta ki sem engedek a kezemből. De bíznak benne, nem leszek fiús, hanem vérbeli kiscsaj válik belőlem! :) Neked van babád? ;)

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.02.02. 16:28:29

Áron!
Szerintem nem a függönyön múlik ki a fiú és ki a lány. Nekem babám is van és autóm is mégsem játszom egyikkel sem:-)

Lili

Áronbaba 2008.02.02. 16:34:50

Lillus, nincs babám, de voltunk látogatóban egy kislánynál, akinek van és teljesen odavoltam érte!
Kende, mondtam én, hogy vannak közös vonásaink.
Csengécske, ez azt mutatja, hogy kiváló az ízlésed.
Lili, mi a kedvenc játékod?

Gréti 2008.02.03. 13:21:24

He-he! Nem a függöny mintája tesz "férfivá":) Nekem egyébként pont ilyen függöny csüng a szobámban:)

cucka 2008.02.03. 13:22:47

Nagy kő gurult le a szívemről! ;) Nagyon örülök, kicsi Áron, hogy korban ennyivel előttünk jársz és így mire Hunor pajtás ekkora lesz, elméleti tapasztalataim már lesznek a vele egykorú kisfiúkról! (főleg az olyan huncutokról, mint Te!)

Amúgy első körben mi is ezt a Micimackós függönyt néztük Hunc szobájába, de HuncApu határozottan tiltakozott ellene (najakérem, a rossz emlékek!), így kompromisszumos Garfieldos maradt! :)

Áronbaba 2008.02.03. 20:44:01

Cucka néni, Hunor pajti engem úgy leköröz majd huncutságban, hogy csak na. Jó az a Garfieldos függöny is, Hunc is biztos szereti a cicákat.
süti beállítások módosítása