Áronbaba 2008.01.30. 09:45

Fogvadászat

Anya tegnap ámokfutó módjára rohangált fel-alá a lakásban, utánam rohangált persze. Kezében fényképezőgépet lóbált, arcán elszántság tükröződött és ilyeneket mondott: "Most pedig lefényképezzük a csinos fogacskáidat! Tessék szépen mosolyogni!" Hát, én mosolyogtam, csak nem statikus pozícióbol, hanem úgy menet közben. De ez nem volt jó neki. Hát, miért is lett volna jó. Az túl egyszerű lett volna. Nálunk pedig semmi sem egyszerű. Akkor szépen megálltam (némi erőszaknak is engedelmeskedve) és felöltöttem a díszmosolyt. Anya mind szélesebb és szélesebb mosolyt rendelt, egy adott pillanatban már éreztem, hogy ha nem volnának füleim, a szám körbefutná a fejemet a nagy, széles mosolygásban. De így is elégedetlenkedett a szentem. Végül, az ötven kép egyikén mégiscsak felfedeztük a kivillanó gyöngyszemeket.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr79317507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.01.30. 10:07:04

De szééép! Ilyen ékszer nekem is kell!

Ingrid 2008.01.30. 11:51:01

Ez aztán a csinoy fogacska! Nagyon szép vagy! És a frizurád sem utolsó ;)

Zsuzska 2008.01.30. 13:37:48

Nagyon ééédes!Vagány kispasi vagy!

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.01.30. 14:14:41

Húúú, de huncut vagy Áron pajti! :) Úgy érzem anyáéknak majd seprővel kell elkergetni a lányokat tőled! :) :) Pussz! Lillus

Boti anyuja · http://botibaba.blogspot.com 2008.01.30. 17:40:49

Nahát, micsoda sármos mosoly?! A hölgyolvasóid bizonyára olvadoznak :)
puszil: Boti anyuja

Grétiék · http://www.pajangreta.blogspot.com 2008.01.30. 20:38:37

Nagyon csini a fogsorod, én mondom:)
Megérte a kergetőzés, hogy ezt láthassuk:)
Puszilunk......

Áronbaba 2008.01.31. 08:01:29

Nahát, köszönöm a hölgyeknek a dícséretet :)
Ekkora sikerre nem számítottam.
De most úgy döntöttem, hogy újabb fogakat növesztek.

RKriszta 2008.01.31. 13:06:58

Ezt a fotót látva, megérte a rohangászás.Édes vagy

Balazska 2008.02.02. 10:16:59

Incurka Pincurka Unoka Tesó, olyan nagyon szép vagy. Ez a mosoly meg levesz mindenkit a lábáról. Csak igy tovább, majd megyünk hóditó hadjáratra, persze csak egy pár év múlva.
süti beállítások módosítása