És megtettem! Pedig óvva intett Nagymama... Pedig figyelmeztetett Anya... És én szót is akartam fogadni, becsszó! De a kezeim meg a lábaim már nem olyan szófogadóak, mint én. Szóval, magamra rántottam a gyönyörűséges adventi koszorúnkat. Az úgy kezdődött, hogy épp simogattam az asztalterítőt a nappaliban és mondogattam neki, hogy dla-dla-dla-dla, Anya pedig a pelenkám tartalmát ellenőrizte nazális módszerrel. És akkor hirtelen ez az adventi koszorú a fejemre ugrott. Úgy megdöbbentem ettől a nemvárt merészségtől, hogy azt sem mondtam: dla-dla. Az illusztris eseményről fotográfia nem készült, ugyanis Anya azzal volt elfoglalva, hogy szemeim állapotát, illetve meglétét ellenőrizze és hogy a tűleveleket a hajamból kipecázza.
Mit mondjak, repesve várom a karácsonyfát. Állítólag óriási lesz, sok kapaszkodóval.
Az eseményekről majd beszámolok.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr20267904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2007.12.18. 10:58:15

Haha, látom téged is megtréfált az adventi koszorú! :) Én is magamra rántottam, pedig nálunk terítő sincs. Szépen csendben belekapaszkodtam az egyik szalagba és csak húztam, húztam, míg hopp, a földön volt. :) Lehetett porszívózni! :) Én is nagyon várom már a karácsonyt. Anya azt mondta, beleállítja a karácsonyfát a járókámba! Ott biztonságban lesz :)
Pussz, Lillus

Zsibrák 2007.12.18. 15:16:52

Kicsi Lilla, köszi a tippet, lehet,hogy lekoppintjuk.
Pussz, ÁronAnyu

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2007.12.18. 15:52:54

Hi-hi Áron, te tényleg egy kis kópé vagy! Én idén ezt a balhét kihagyom, na de majd jövőre bepótolom ígérem!

Lili Baba

Csengebaba · http://www.csengebabaelete.blogspot.com 2007.12.18. 15:54:08

ügyes vagy, Áron pajtás! én még csak a gyertya lángját próbálom megfogni, nem sok sikerrel. Viszont a karácsonyfánkat láttam, igaz bezsákolva, óriási! hajrá,további jó lakberendezést!

Ingrid 2007.12.18. 18:40:33

Azért a karácsonyfára ne nagyon kapaszkodjál! Édes vagy és kalandvágyó, de az mégis nagy feladat lenne egy ilyen kis legénynek, mint amilyen Te vagy :)
süti beállítások módosítása