Mindenkitől 1000 bocsánat, aki várta tegnap, hogy elmeséljem, mi történt a Mikulással, amikor hozzám jött. Hát, túlélte szerencsére, úgyhogy ha minden igaz, jön jövőre is. Sajna, nem jöhetek mostanában olyan gyakran, mint szeretnék. Hogy az új napirendet meghiúsítsam, minden időmet igénybe veszi. Na, de elkanyarodtam... Tehát a Mikulás. Az, úgy volt, hogy miután fényesre pusziltam a csinos bakancsomat, Anya kitette az ablakba és vártunk... Vártunk.... És még mindig vártunk.... Aztán hazajött Apa és csodák csodája, hamarosan a Mikulás is megérkezett. Sajnos én nem láttam, csak Anya, ő vette észre az ajándékot is. Azt mondta, hogy a Mikulásnak ilyenkor rengeteg a dolga, úgyhogy sajnos nem maradhatott, így sajna a gyümölcsevés dolgot nem tudtuk megbeszélni. Mindenesetre rendes volt a Mikulás, mert nem a hagyományos alma-dió-mogyoró kombinációt hozta. Tudja biztos, hogy még nem ehetek diót, mogyorót, az almát pedig nem csípem. Így aztán kaptam egy labdát, amiben van egy kis csengő és egy szívet, ami sötétben világít és változik a színe. Ó, és, hogy el ne felejtsem, még két darab virgácsot is kaptam!! Hát, először pont úgy meg voltam döbbenve, mint most ti. Hogy én, ez az áldott jó gyermek, ez az ügyes, szófogadó, szóval én virgácsot kaptam???!!! De aztán jobban szemügyre vettem a szóban forgó nemkívánt tárgyakat és mit gondoltok, mit vettem észre? Hát, képzeljétek, egyik lányvirgács, a másik meg fiúvirgács. Ezt onnan állapítottam meg, hogy a lányvirgács seprű formájú, rajta meg egy boszorkány ül. A fiúvirgács pedig a temesvári (agyonajnározott) focicsapat színeiben tündököl! A drága Mikulás!!! Tehát azért hozta őket, hogy a lányvirgáccsal Anyát, a fiúvirgáccsal pedig Apát tartsam kordában.

Köszönöm szépen a Mikulás Bácsinak!
Jövőre is tessék jönni!

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr7256156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazska 2007.12.08. 14:01:11

Édi kis Áronka.
Nekem sem hozott almát,diót mogyorót a Mikulás bácsi, pedig én mindegyiket szeretem. A mogyorót meg illik szeretni, hisz tata kedvence, és Udvarhelyen sok van belőle a szekrényben,majd megmutatom Neked is.
Virgácsot én is kaptam pedig nem is kértem. Ez olyan uniszex, igy én is apáékat fogom vele megnevelni.
Alig várom hogy lássalak, és játszhassak Veled. Nem tudnál intézkedni valamit a szüleidnél? Légyszi, csak az én kedvemért?

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2007.12.08. 14:45:04

Szia Áron! Örülök, hogy ellátogattál hozzánk. És még jobban örülök annak, hogy hasonlóan vélekedünk a világ legfontosabb dolgairól, mint sírás, alvás stb....
Ami a Mikulást illeti, tök jófej volt! Ezt a virgácsdolgot nálunk teljesen elfelejtette. De tudod, én egy mosolyommal kordában tudom tartani a felnőtteket.
Természetesen bevehetsz a kedvenceid közé, de csak ha én is téged.

Simi a buksidra
Csenge

Áronbaba 2007.12.08. 15:46:09

Balázs pajti, sajna nincs akkora hatalmam a szüleim felett, hogy vállaljanak egy 8 órás autóutat, ami alatt én egy centit sem alszom.

Csengécske drága, örömmel beveszem magácskát a kedvencek közé. Cupp a kicsi kacsójára.

Áron
süti beállítások módosítása