Van nekem egy kedves barátom. A hálószobában szoktam vele összefutni, meg az előszobában és a fürdőben. Olyan helyeken ahol tükör van. Ő ugyanis a tükörben lakik. Kábé egy hónapja kezdtünk el szemezgetni. Eleinte csak tisztes távolságból méregettem, aztán miután megállapítottam, hogy külalakja igencsak kedvemre való, megtettem az első lépést a kapcsolatteremtés felé és rámosolyogtam. Ő visszamosolygott. Így kezdődött a barátságunk. Ugyan kissé nehezteltem rá eleinte, mert mindig valamelyik szülőm karjaiban láttam, márpedig rájuk csak én tarthatok igényt, senki más! De aztán beláttam, hogy egy ilyen csinos legényt még ők sem utasíthatnak vissza. Szóval kinyújtottam a karomat felé és ő is így tett. Azóta jókat beszélgetünk, bár az már igaz, hogy mindig a szavamba vág. Nem baj, elnézem neki. Végül is, nem könnyű jó barátokat találni.

 

ÁRON

2 komment

Címkék: barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr24206801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alízka · http://www.mioten.freeblog.hu 2007.10.26. 08:50:08

Halihó! Nagyon szeretem én is a tükörlakót, annyira jó hogy mindig azt csinálja mint én! Sokat nevetek rajta akármikor ránézek :-) Aranyos vagy anyával..akkor anyának is van tükörlakója:-)
Minden jót és puszi neked: Alízka ja és Alízanyu is :-)
süti beállítások módosítása